Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
flettie schreef:Mijn man en ik hebben begin dit jaar via ebay.de een 2tal Aziatische/Chinese smartphones gekocht. Bevallen uitstekend. Merk onbekend maar wel met garantie omdat we ze uiteindelijk dus via een Duitse dealer gekocht hebben.
iirrssjjee schreef:Bedoel je een huawei?
Anoniem schreef:flettie schreef:Mijn man en ik hebben begin dit jaar via ebay.de een 2tal Aziatische/Chinese smartphones gekocht. Bevallen uitstekend. Merk onbekend maar wel met garantie omdat we ze uiteindelijk dus via een Duitse dealer gekocht hebben.
Via welke dealer?
Ik zit idd ook een beetje met de garantie idd..

.
Enige nadeel is dat hij niet zo een uitgebreide app store heeft maar dat vind ik dan weer geen probleem. Ook enkel goede reviews op internet.
!
Azmay schreef:Ik zou het niet doen als je hem niet eerst vast kan houden en proberen. Het is toch weer een uitgave. Huwawei bevalt dan weer prima in mijn omgeving. Je hoort over alle merken wel ellende eigenlijk, maar chinees spul staat niet bekend om zijn topkwaliteit.
ElineBungle schreef:Al eens gekeken naar Nokia Lumia? Heb er zelf 150 euro voor betaald en die doet wat hij moet doenEnige nadeel is dat hij niet zo een uitgebreide app store heeft maar dat vind ik dan weer geen probleem. Ook enkel goede reviews op internet.