Wat vinden jullie van deze site?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tillie20

Wat vinden jullie van deze site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 10:07

Ik ben de afgelopen 3 maanden bezig geweest met deze site, en zou graag weten wat jullie ervan vinden. Omdat 2 mensen meer zien dan 1, en ik me op sommige dingen ook doodgestaart heb, is het fijn als jullie misschien zouden kijken of iets niet (naar behoren) werkt. Zeker in combinatie met verschillende browsers, computers en beeldschermen. Voordat ik de website dan 'definitief' aflever, weet ik zeker dat het op ieder systeem werkt!

Dit is de link:
http://www.jewels4youmaastricht.nl/index.html

Alvast bedankt!

linnnde

Re: Wat vinden jullie van deze site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:10

Het is echt een mooie site! Alleen is denk ik het stukje '' over ons '' te lang.. het is 1 lap tekst, die je als een bezoeker van de site niet uitgebreid gaat lezen. Ik zou het onder verdelen in kopjes net zoals bij '' onze merken ''.
Succes :)

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:12

Mooie site!

Bij onze merken, doet Melano het niet bij mij?

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:13

* ik heb alleen de voorpagina bekeken
Ik vind de plaatjes erg mooi. Waar ik zelf niet van houd is naar beneden scrollen. Ik ben meer iemand die bovenaan graag buttons ziet waar je op kan doorklikken. Het roze plaatje lijkt niet op de pagina te passen, maar ik kan ook niet op de pagina verder naar links?
Je tekst is kort, duidelijk en bondig! Daar houd ik van, ik weet direct wat je bedoeld!

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 10:18

Bedankt voor jullie opmerkingen, echt super dat jullie zo meedenken!

@Linnnde, dat vond ik dus ook! Maar het is ook saai als iedere pagina hetzelfde opgebouwd is. Denk dat ik daar iets anders mee ga doen, maar in ieder geval niet zo'n lange tekst!

@Saaaash, bedankt! Ik had bij Melano een heel stuk getypt, maar op de een of andere manier heeft ie dat niet opgeslagen. Het ziet er naar uit dat ik dat dus weer opnieuw moet doen, bedankt voor je opmerking!

@Eleven, bedankt! Naar beneden scrollen, aka 'one page' is tegenwoordig erg in, dus ik wilde dan ook een website ontwerpen die aan de nieuwste trends voldoet. Voor de mensen die een normale website willen heb ik rechtsboven nog normale knoppen gemaakt.

Ik weet niet hoe jij het ziet, maar zo zie ik het, en zo moet het ook:
http://i.imgur.com/JmXrdGR.png

Bedankt voor het compliment!

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:20

Zoals hierboven aangegeven zie ik het niet...
Kan dat komen door Adblocker etc?

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:21

Prachtige website alleen jammer dat ik bij het openen naar beneden moet scrollen en dus niet in 1x de hele pagina kan overzien. Geen idee of dat bij iedereen zo is. Bij 'onze merken' staat 'U moet', ik zou dit veranderen in 'U kan'. Ik ben zelf nogal allergisch voor dingen die ik van anderen zou 'moeten'. In dit stukje staat ook de 'You' van Jewels 4 You met een kleine 'y'.
Als ik op de openingspagina op 'over ons' klik, krijg ik niet hetzelfde te zien als wanneer ik bovenaan de pagina op 'over ons' klik. In het grote stuk 'over ons' had ik zelf denk ik de merknamen afwijkend van de overige tekst gedaan, d.w.z. ze vallen nu niet extra op en dat wil je, neem ik aan, wel. Ik ben aan het werk dus voor nu even geen tijd om de webshop en de merken afzonderlijk door te nemen.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 10:23

Nee hoor, dat heb ik zelf ook! Als je de pagina even ververst en nog eens op Melano klikt, komt er dan wel Melano te staan? Met een Quoins plaatje erbij, omdat het nog veranderd moet worden natuurlijk.

@Eva, bedankt voor je aandachtspunten! Zal het allemaal veranderen! De webshop hoef je niet door te nemen, dat is extern geregeld, en daar kan ik helaas niks aan veranderen. Dat je moet scrollen is normaal, dat hoort bij deze stijl. Helaas zal je dan altijd hebben dat de ene dat fijn vindt werken, en de ander juist niet. Als je het ziet zoals mijn printscreen in mijn post hierboven, dan is het goed!
Laatst bijgewerkt door Tillie20 op 20-05-14 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:24

De slider vind ik wel erg leuk, alleen zou ik van de kleine symbolen rechtsboven anders maken,
en aan de rechter- en linkerkant van de slider een pijltje maken, dan is het wellicht iets
duidelijker.

Ik weet trouwens niet of het de bedoeling was, maar bij de kleurbetekenis van de klankbol,
heeft de achtergrond kleur van die afbeelding niet de zelfde kleur als de achtergrond van
de site zelf.

Ik hoop dat je er iets aan hebt ;) Verder vind ik de site er wel super gaaf uitzien!! ;)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 10:30

Annuuuhh schreef:
De slider vind ik wel erg leuk, alleen zou ik van de kleine symbolen rechtsboven anders maken,
en aan de rechter- en linkerkant van de slider een pijltje maken, dan is het wellicht iets
duidelijker.

Ik weet trouwens niet of het de bedoeling was, maar bij de kleurbetekenis van de klankbol,
heeft de achtergrond kleur van die afbeelding niet de zelfde kleur als de achtergrond van
de site zelf.

Ik hoop dat je er iets aan hebt ;) Verder vind ik de site er wel super gaaf uitzien!! ;)

Klopt! Oorspronkelijk zat er ook een ander idee achter, maar dan moet dat inderdaad veranderd worden. Het probleem is dat ik zoveel tijd 'verbreng' met de site, dat ik niet eens meer hoef na te denken over wat ik doe. Daardoor zie ik niet meer wat handig is voor anderen, en wat niet. Dat zal ik zeker veranderen!

Dat klopt, dit is een standaard plaatje van Engelsrufer, er zijn veel plaatjes met een witte achtergrond. Ik kan het vrij makkelijk weghalen, maar als je dat bij ieder plaatje moet doen ben je alsnog lang bezig. Als ik nog tijd over heb zal ik proberen het zoveel mogelijk weg te halen bij alle plaatjes.

Bedankt voor je mening en compliment! Heb ik heel veel aan!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:32

Heel mooi! Heel uitnodigend. Ik zou alleen de tekst in een iets kleiner lettertype nemen. Dat vind ik chiquer staan en het lijkt dan ook niet zo'n lap bij 'over ons'

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 10:33

Tabaluga12 schreef:
Heel mooi! Heel uitnodigend. Ik zou alleen de tekst in een iets kleiner lettertype nemen. Dat vind ik chiquer staan en het lijkt dan ook niet zo'n lap bij 'over ons'

Bedankt voor je moeite! Super dat je meedenkt, ik wilde sowieso iets anders daar mee gaan doen. Ben alleen nog aan het kijken voor een leuk script of een goed idee, omdat ik overal al dat submenu gebruikt heb. Nogmaals bedankt!

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:19

Ik vind in de mobiele omgeving het menu "rommelig" over de rest heen vallen en ook het scroll naar onder logo valt half uit beeld.

iPhone 5S, iOS 7.0.4, Chrome browser

Kan je hier wat mee? Lijkt een programmeerfout :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 13:54

@Choiix, is er een reden dat je je iPhone niet bijwerkt? (Jailbreak?) :Y)

Hier is de site op de mobiele omgeving met Android 4.4 Chrome browser prima, maar ik denk dat het straks wanneer er meer informatie op komt het vrij rommelig wordt.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:01

@Quad: inderdaad. Fix van 7.0.6 zit er ook gewoon in dus dit is de allerbeste versie voor de 5S momenteel ;) rustig wachten op iOS 8.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:15

Ik vind het er mooi uitzien, maar het leest, vind ik, echt totaal niet fijn. De tekst is te groot denk ik, het voelt alsof ik een stuk achteruit moet gaan zitten om het prettig te kunnen zien.
En het is dat ik hier las dat je naar beneden moet scrollen, maar in het begin zag ik niets veranderen als ik op een kopje klikte, en had de site dus alweer weg geklikt.

Adddioor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:25

Ziet er goed uit hoor. Op mijn mobiel worden de plaatjes en tekst wel supergroot. Dus je moet heel veel scrollen om het hele stuk tekst te lezen. Als ik op het menu klik komt er een doorschijnend menu in mijn scherm. De tekst er achter lijd af. Dat zou ik zo maken dat het niet doorschijnt zeg maar. En ik snap het idee van de voorpagina niet helemaal. De knopjes van naar boven en beneden. Daar zou ik onderin drie bolletjes voor in de plaats doen. Succes :)