Ik woon nu anderhalf jaar in een huurhuis en heb nu een aantal punten die ik zeker anders wil in mn volgende huis. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat hebben dus wat wil jij in een ander huis? Het moet wel een beetje realistisch zijn :-P
Zo wil ik:
Een tuin met zon(heb nu een klein balkon met zon tot 12 uur in de middag) mn balkon is ook heel goed zichtbaar dus lig nooit in mn bikini terwijl ik het wel wil.
Een vaatwasser. Nu was ik af tijdens het koken, maar zo staat er wel altijd vaat.
Een droogtrommel of meer droogruimte. Nu hangt er van vrijdag tot maandag was om de wasmand leeg te krijgen en door de beperkte ruimte kan ik maar 1 was tegelijk laten drogen.
het liefst wil ik ook 2 extra kamers. heb nu een grote slaapkamer waar gelukkig ook nog een bureau in past, maar je weet nooit wat de toekomst zal brengen

en een vaatwasser. En ik moet wat kastruimte maken want ik kan m'n troep nu niet kwijt.
koelkast, keuken, douche en wasbakken staan er al.
...huis op een heuvel in frankrijk.Paarden aan huis,vijf hectare grond,alles omheind voor de honden.