Goedkope fietsenmaker in Utrecht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Goedkope fietsenmaker in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 21:12

Hello!

Sinds 2 maandjes vertoef ik in het o zo mooie en bruisende Utrecht, als student uiteraard. Nu is vanmiddag het leed toch begonnen, mijn trouwe stalen ros heeft het begeven dus die staat nu op de Uithof waar de fietsenmaker en al dicht was, en schijnbaar vrij duur is.

Zelf woon ik in Lunetten en moet ik de fiets dus eerst nog naar huis zien te krijgen (dat word wat, aan de hand) maar als dat dan zover is wil ik 'm toch eigenlijk wel naar een fietsenmaker brengen die een beetje te betalen is voor een studentenbudget. Weet iemand een goed adresje in de buurt? (Rondom Lunetten/Tolsteeg/Centrum)

Ik ben nogal afhankelijk van het beestje voor m'n boodschappen, sociale leven en schoolactiviteiten dus een goede tip is zeer welkom :Y) Namens mijn fiets alvast hartelijk bedankt!

Shadow0

Re: Goedkope fietsenmaker in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 22:57

Wat is er aan kapot? Je kunt namelijk ook zelf een fietsenmakerstoolkit meenemen en vrij centraal je fiets gaan repareren, en dan hopen dat er iemand indruk wil maken en je komt helpen :) Of gewoon rechtstreeks een van je medestudenten aanspreken.

Sunrise19

Re: Goedkope fietsenmaker in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 22:58

Op marktplaats even zoeken. Ik heb toen een man uit nieuwegein gebeld voor mn opa zn fiets. Band was lek en nog iets, kostte hem toen 35euro ofzo. Weet alleen niet meer hoe die man heet, maar hij is m meteen komen maken.