Afgelopen zaterdag heb ik nog van alles gedaan op mijn laptop, toen heb ik hem afgesloten (slaapstand) en toen ik hem een paar uur later weer wilde gebruiken deed hij het niet meer.
Het lijkt erop dat de laptop wel opstart (ventilator gaat aan, de harde schijf zoekt, maar.. het beeld blijft zwart). Ik heb van alles geprobeerd om hem tot leven te wekken, maar tot op heden zonder resultaat. Is er iemand met een tip wat ik nog kan proberen?
Aangezien ik de hoop een klein beetje heb opgegeven ben ik gisteren bij de Saturn geweest om een adapter te kopen om mijn (interne) laptop harde schijf uit te lezen. Werkt op zich prima maar... de map van mijn user en de administrator kan ik niet in. (Toegang geweigerd) Ook al van alles geprobeerd (verschillende laptops, proberen de machtigingen/eigenaren aan te passen)
Iemand nog tips hoe ik deze mappen in ga komen?
Mocht stap 1 niet lukken, wordt het dus tijd voor een nieuwe laptop. Maar... ik heb er eigenlijk onvoldoende verstand van. Mijn voornaamste bezigheden; fotobewerking (m.n. lightroom), muziek luisteren en verder standaard zaken (internet, word, etc).
Waar moet ik op letten, wat is een goede laptop, is het nu wel/niet verstandig om over te stappen op Appe??
Hopelijk kunnen jullie me helpen. (Het liefste wek ik alles weer tot leven natuurlijk, maar als dat niet lukt is een nieuwe laptop ook leuk (behalve voor mijn portemonnee
)). 
volgens mij zat daar een Ati sticker tussen.