Door heb bos de bomen niet meer zien: GSM abonnementen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nieky1993

Door heb bos de bomen niet meer zien: GSM abonnementen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 10:38

Hallo,

Aangezien ik al een hele tijd met dit probleem loop, wil ik graag jullie advies.
Ik moet namelijk een geschikt gsm abonnement vinden maar ik weet niet welke provider het beste is.
Het zit namelijk zo: Ik woon zelf in België maar ik werk in Nederland. Ik ga voor mijn werk wel vaker naar het buitenland (ben ook net terug van Italië). Op dit moment heb ik een abonnement bij Telenet. Ik ben totaal ontevreden hiermee. Ik heb in het buitenland slecht bereik en ook het internet werkt niet zoals het moet. Bovendien heb ik dus hoge telefoon rekeningen omdat ik in Nederland werk en dit dus ook als buitenland telt. Ik heb gekeken naar de Nederlandse providers maar voor bv vodafone heb je al een Nederlands rekeningnummer nodig.
Wat zoek ik dus:
- Een Nederlands of Belgisch abonnement
- Voordelig smsen/bellen/internetten in het buitenland

Ze hebben me aangeraden om gewoon een Belgisch en Nederlands nummer te nemen maar dan moet ik ook met 2 gsm's rondlopen en dat doet ik liever niet. Er bestaan gsm's met Dual sim maar hier heb ik slechte ervaringen mee dus dat doe ik ook liever niet.

Dus bokkers wel abonnement hebben jullie of welk kunnen jullie me aanraden?

Groetjes
Hanne

eenitraM

Re: Door heb bos de bomen niet meer zien: GSM abonnementen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:46

Ik denk dat je gewoon naar een winkel moet gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:47

Gekke gedachte: kan je werk geen telefoon voor je regelen?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:50

Eens met Jans; als je voor je werk bereikbaar moet zijn in het buitenland moeten je werk maar zorgen dat je een telefoon hebt waarop je bereikbaar kan zijn :)

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 10:59

Ik ben een (show) groom op een springstal, over het algemeen krijgen grooms geen gsm voor het werk ( nog geen tegen gekomen die er wel een kreeg iniedergeval)

Ik ben naar verschillende winkels gegaan maar die zeggen me dus 2 gsm's en 2 nummers te nemen wat ik dus probeer te vermijden.

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:02

Ik volg even mee, zit een beetje met hetzelfde probleem, alleen dan omgekeerd. Ik ben Belgische en werk in België, maar ik woon nu in Nederland (net de grens over). Ook hier dure telefoonrekeningen en ben op zoek naar wat beters, maar inderdaad, waar is dat bos tussen de bomen? :D

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:03

Kijk eens naar Mobile Vikings. Het is geen abonnement maar wel heel voordelig in het buitenland. Ook hebben ze af en toe acties van gratis internet in Nederland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:06

Er zijn simpele telefoons waar je 2 SIMkaarten in kan stoppen, ook van verschillende providers. Mijn baas doet dat met een Nederlands en Italiaans nummer. Ik weet alleen niet of er ook smartphones zijn die dat kunnen, maar daar zou je eens naar kunnen informeren. :j