Hij kreeg wat problemen met op gang komen. Als ie wakker werd ging ie het liefst direct weer slapen.
Al had ie genoeg eten en drinken gehad en zou ie genoeg energie moeten hebben, had ie het niet.
Na aan aantal hardnekkige behandelingen door deskundig personeel, wordt het eigenlijk alleen maar minder.
Slapen is het enige wat ie nu nog doet, af en toe wordt ie eens wakker, maar dan komt er niet veel uit.
Ik vrees dat dit einde oefening is en dat ik voor de zware beslissing sta om afscheid te nemen
We waren nog niet lang bij elkaar, vanaf eind januari dit jaar, maar toch voelde ik al veel voor hem..
Ik heb ergens nog hoop dat het goed gaat komen, maar voor nu denk ik dat het beter is als ik m zou laten gaan..
R.I.P. iPhone
Oke en dan nu even zonder gekheid. Mijn telefoon doet niks anders dan opnieuw opstarten en zichzelf weer uitzetten. Dan is ie even aan en zie ik even mn beginscherm en gaat ie weer opnieuw opstarten. Harde reset heb ik geprobeerd en dat leek gisteren even te werken, maar nu is ie al zeker weer een uur bezig met opstarten en doen.. Hij is helemaal opgeladen, dus daar ligt het ook niet aan.
Iemand bekend met deze klachten van de iPhone 4?

! Gelukkig is het je telefoon haha.