Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Humphry schreef:Mocht je er bv door zakelijk belang, telefoontjes en mailverkeer door missen, dan zou je daar wat mee kunnen ja. Helaas enkel zakelijk, en niet prive....
laat het nou net tegen het einde van de maand zijn. Overigens ben ik heel vaak buiten te vinden en kiezen we wel eens een weekend bewust voor geen multimedia, maar nu kiezen we er niet voor en weten we niet wanneer het opgelost wordt. KimD schreef:Dat kan ook nog via de telefoon, of bij iemand anders op de computer. Neem aan dat jullie toch nog iets van vrienden, familie, kennissen of buren hebben waar jullie terecht kunnen voor eventuele rekeningen te betalen.
KimD schreef:Is dit serieus een probleem? Ik kan me erover verbazen... is het zo'n probleem om 5 dagen zonder TV, internet en vaste telefoon te zitten? Als mensen je willen bereiken kunnen ze ook mobiel bellen.![]()
Neem een boek, ga naar buiten, geniet van de natuur en frisse lucht. Geniet van de vrijheid die je hebt.![]()
Morgen bel je het desbetreffende bedrijf op en dan vraag je netjes en beleefd wat er aan de hand is, als jij aardig blijft komen zij vast met een (snelle) oplossing. Ga jij liggen poedersuiker, kunnen zij het je ook heel moeilijk maken.![]()
Succes TS!