Jep, ik heb het oudste model. Nadeel vind ik dat hij sinds de laatste update een stuk trager is geworden, en de aanschafprijs (anders had ik mijn oude al lang gewisseld voor een nieuwe note, haha)
De enige reden dat ik hem heb is vanwege de pen die erbij zit, ik gebruik mijn telefoon om digitaal mee te tekenen
Maaikietje
Geplaatst: 19-04-14 15:24
Ik heb de Note II gehad, en nu sinds een half jaar de Note III. Ik ben er helemaal weg van, en gebruik niet eens 50% van wat hij allemaal kan!
Ik heb de Note, love it. Wil 'm nooit meer kwijt. Ik ben het overigens eens voor wat betreft de laatste update, die was niet goed voor de snelheid van m'n telefoon .
StefanieT
Geplaatst: 19-04-14 15:30
-
Laatst bijgewerkt door StefanieT op 04-02-22 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Bruma
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-14 17:11
aha! dus het ligt niet alleen aan de mijne dat die zo traag typt! Ik heb de note 3!
Makkelijk vast te houden is denk ik persoonlijk, ik weet dat sommige mensen echt een afkeer hebben van het formaat van de note. Je zou hem eens beet kunnen houden in de winkel, dan weet je of dat wat voor je is. Zelf heb ik er totaal geen problemen mee met bellen, niet meer of minder dan met een andere telefoon.
Traag reageren met tikken en schrijven herken ik ook, dat heeft de mijne ook, en altijd gehad. Ook slaat het toetsenbord regelmatig dood wanneer ik tussen whatsapp gesprekken wissel. Dan kan ik tikken wat ik wil, maar er komt geen response. Even terug naar het hoofdmenu en whatsapp opnieuw starten en dan doet hij het weer, maar het is toch wel een irritant dingetje imo.