Alarminstallatie voor woonhuis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joyce83Jarig

Alarminstallatie voor woonhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 10:52

We zijn aan het denken aan een alarminstallatie voor ons woonhuis. Hebben verschillende wensen maar weten niet of bestaat wat wij graag willen.

We gaan ook op zoek naar bedrijven welke alarminstallaties aanleggen om ook persoonlijk advies te krijgen maar misschien komen er hier al tips waar we iets mee kunnen. Misschien dat hier al iemand kan zeggen dat het wel of niet mogelijk is.

wensen:
- Camera's binnen met bewegingsdetector welke niet reageren op een hond van 40 kg (zo zwaar is onze huidige hond niet maar liever wat marge erin)
- Melding naar mobiele telefoon en niet naar een centrale
- kijken naar de beelden alleen mogelijk als alarmsysteem aangezet is
- mogelijkheid voor 3 handkastjes om alarm aan en uit te zetten

extra wensen maar niet noodzakelijk:
Graag ook camera's buiten maar deze kunnen dan niet melding geven voor beweging. Zou wel fijn zijn als deze ook via hetzelfde systeem de beelden gezien kunnen worden.

Willen het liefst niet dat je altijd naar de beelden kan kijken omdat we verschillende werktijden hebben en liever niet willen dat je je steeds bespied voelt.

Justme_Lisaa

Re: Alarminstallatie voor woonhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 07:18

Ik zal het eens aan m'n vader voor je vragen. Zijn broer heeft een bedrijf die installaties aanleggen en indien nodig, ook advies geven ;).
Voor zover ik even kan lezen, met mijn niet technische kant haha, denk ik dat al je eisen wel kunnen lukken, maar dat ligt dan natuurlijk wel aan het budget wat je er aan wilt uitgeven.