Nu veel sneller dan verwacht kan ik mijn eigen topicje openen.
Omdat er heel wat gaat veranderen, wil ik graag hier alle vorderingen bijhouden en als er mensen zijn die willen volgen, maakt dat het natuurlijk nog extra leuk.
Momenteel ziet alles er zo uit.
Op ten laatste 1 mei krijgen we de sleutel en kunnen we aan de binnenkant beginnen opfrissen.
Momenteel alle aandacht op stuk grond dat we wel al ter beschikking hebben.

Deze week wordt het bewerkt, zodat er hopelijk eind deze week of ten laatste begin volgende week gezaaid kan worden.
Ook is er een bodemstaal bij de bodemdeskundige dienst, om te kijken wat er in de toekomst nog moet gebeuren om de kwaliteit voor paardengras goed te krijgen.
Het stuk hier vooraan op de foto komt geen gras, wordt paddock, stuk rijpaddock en een stuk voor de winter en eventueel als de paarden als sneller zouden komen dan dat ze op het gras kunnen.
Dus beetje zonde van het dure zaad om hier te zaaien.
Volgende job is een aantal bomen verwijderen. Vooral naast de oprit, want de bomen staan zo dicht op elkaar dat je er amper met de auto door geraakt, laat staan met de trailer.
Dan wrs eerst de tuin omheinen voor de honden, nu staat er een grote ren voor de honden. Maar wij hebben ze toch liever door heel de tuin lopen, ook kwestie van bewaking, want het staat toch wel een beetje achterin.
Daarna volgt ergens het omheinen van de weide.
Vanaf dat we de sleutel hebben komen er kipjes, een kippenhok is er gelukkig al.
De felroze badkamer (jammer genoeg nog geen foto van) wordt herdaan en een inloop douche gezet.
Het takenlijstje is nog oneindig lang
Ik zou zeggen veel succes!!!