Mijn kamer ligt aan de kant waar de zon opkomt, wat betekend dat ik zelfs in de winter zwetend wakker wordt. Mijn vader beloofd mij inmiddels al 2,5 jaar dat er iets van en rolluik komt oid maar helaas vertikt hij het gewoon. Bij een dag zoals vandaag is het echt vreselijk, mijn raam kan niet open door de kapotte luxeflex, de zon schijnt fel en het is inmiddels in mijn kamer boven de 30 graden opgelopen. Mijn vader zegt ook altijd dat het stinkt in mijn kamer, ik heb hier niks van etenswaren liggen oid, maar kan me wel voorstellen met het raam dicht, zon er op. Ik zie het stof rondvliegen.
Ik maak elke week mijn kamer grondig schoon, maar er blijft hier maar een vies en muf sfeertje rondhangen. Inmiddels ben ik zo ver dat ik zelf dus maar ga zorgen voor iets, maar ik kan me voorstellen dat een rolluik enorm duur is? Het liefst heb ik ook iets wat makkelijk verplaats of afbreekbaar is voor als ik uit huis ga. Ik heb inmiddels een zware donker gordijn hangen maar als de zon echt wat feller schijnt heeft dat geen zin, en daardoor komt er ook geen lucht door mijn raam (die op een kiertje kan)
Wie o wie weet een goedkopere oplossing?