Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn 2 mnd oude HTC One gaat bij gematigd gebruik net 2 dagen mee (maar ik gebruik 'm nogal wat meer dan gematigd
) en daarvan gaat 60% op aan het androidsysteem. Dat is gewoon alles wat je telefoon draaiende houdt trouwens. Mijn vorige HTC Sensation ging na ongeveer anderhalf jaar nog maar een goeie dag mee en op het laatst (na 2 jaar) kwam ik er nog geen werkdag mee door
Batterijen gaan nou eenmaal maar een bepaalde tijd mee, en na 2 jaar zijn ze over het algemeen gewoon "op". Vergeet niet dat het nogal wat is wat zo'n ding moet poweren 
Neej schreef:Welkom in de wereld van smartphonesMijn 2 mnd oude HTC One gaat bij gematigd gebruik net 2 dagen mee (maar ik gebruik 'm nogal wat meer dan gematigd
) en daarvan gaat 60% op aan het androidsysteem. Dat is gewoon alles wat je telefoon draaiende houdt trouwens. Mijn vorige HTC Sensation ging na ongeveer anderhalf jaar nog maar een goeie dag mee en op het laatst (na 2 jaar) kwam ik er nog geen werkdag mee door
Batterijen gaan nou eenmaal maar een bepaalde tijd mee, en na 2 jaar zijn ze over het algemeen gewoon "op". Vergeet niet dat het nogal wat is wat zo'n ding moet poweren
Dat een nieuwe batterij geen verschil maakt lijkt me sterk, en doet me ook vermoeden dat dat geen nieuwe accu is geweest, of gewoon niet zo'n best exemplaar eigenlijk..
Andere oplader helpt bij mij niet.