Nieuwe telefoon, maar welke

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suus_toes

Nieuwe telefoon, maar welke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 20:14

Hallo,

Sinds een paar dagen is mijn Samsung S4 (clone) helaas stuk gegaan, en is niet meer te maken.
En ben nu dus opzoek naar een nieuwe telefoon.

Ik heb mijn S4 nog geen jaar gehad, en heb die toen als los toestel gekocht (particulier),

Mijn budget ligt tussen de €0,00 en de €150,00 (mag eventueel wel iets afwijken, maar liever niet meer als €50,00)

Mijn telefoon word vooral gebruikt voor:
-internet (app's; facebook, whatsapp, e-mail etc.) (en daarbij zou het een gemak zijn als de telefoon printscreens kan maken)
-foto's
-muziek
-bellen
-sms

Ik hoop dat hier iemand een beetje een richting kan geven wat eventueel een leuke telefoon is.
Heb alleen wel het liefste niet een al te kleine telefoon.
En een Nokia en/of LG vallen voor mij zoieso al af.

Alvast bedankt! :)

Quad

Re: Nieuwe telefoon, maar welke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:29

Is de Motorola Moto G 8GB iets voor je?
Recente Android, 4.4 Kitkat, en niet al te groot en duur: €170,- bij de MediaMarkt (goedkoopste).

Anders eens kijken naar de Huawei Ascend G525, deze is met €160,- iets goedkoper maar minder goed scherm, mindere accu, iets groter en zwaarder.

Eigenlijk zijn deze de enige twee opties binnen dit segment.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:33

Bepaal eerst even welk besturingssysteem je wil. Gezien jouw budget dus Android of Windows Phone.

Ik heb zelf een Windows Phone, een Nokia Lumia 520 (ong 140-150 euro). Ik heb werkelijk nog nooit zo'n fijne telefoon gehad! :j Ik vind het besturingssysteem echt heel fijn, maar ik heb dan ook Windows 8 op mijn laptop. En ja, het is een Nokia, maar deze hebben een grote ontwikkeling doorgemaakt de laatste tijd.

Als je liever Android wil, zou ik kijken naar Samsungmodelletjes :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:44

Van een Samsung telefoon in deze prijsklasse word ik niet blij van iig. Daar is de Moterola Moto G of de Huawei Ascend G525 gewoonweg de betere keuze.

Wil je Windows Phone is de Lumia 510 daarin een goede keuze.

Pina22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:50

Ik heb net een Huawei ascend y300 gekocht, en hij bevalt echt super!! Hij is ook zeker niet klein, iphone formaat/iets groter denk ik. Hij kost ook maar €110,- en je krijgt dan ook nog €20,- terug als je wat formulieren invult & opstuurt. Hij heeft wel maar 2 GB ruimte, maar misschien kan je daar zo'n extra kaartje voor kopen, dat weet ik niet zeker.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 21:31

Iedereen bedankt voor de reacties! Ik ga zaterdag maar eens wat rond kijken voor een telefoon :)