Ik wil het fietsen een beetje oppakken. Heb vroeger veel gefietst maar meer voor de recreatie zegmaar, het is echter wel iets wat ik erg leuk vind. Nu wil ik 1 à 2 keer per week in de sportschool gaan spinnen en 2 keer per week of twee weken (fiets moet ik lenen
) buiten gaan fietsen. De fiets die ik kan lenen is geen wielrenfiets maar een crosshybride, beetje n combi tussen mountainbike en racefiets. Nu heb ik totaal geen verstand van de outfit die je nodig hebt, maar ik ga gewoon een fietsbroek en fietsshirt halen. Voor de schoenen kan ik echter weinig (betaalbaar!) specifieks vinden. De paar keer die ik nu gefietst heb buiten was met spijkerbroek en m'n leuke schoenen, en binnen was met joggingbroek (hitte
) en hardloopschoenen
Mijn hardloopschoenen (waar ik nooit hard mee loop, maar dat terzijde) zijn erg lomp en zwaar en zitten niet heel fijn, dus die gebruik ik liever niet..Wie kan mij vertellen wat voor schoenen geschikt zijn voor een beginnende, enthousiaste fietser met studentenbudget?
Studentenbudget is max 50 euro, ik heb maat 42. Als ik gewoon zelf schoenen zou halen worden het van die Scapino dingen, maar ik heb dus geen idee waar je op moet letten.