ik zou graag een Facebook account willen maar ik kan me niet registeren. Heb het al meerdere apparaten geprobeerd maar hij zegt: je registratie kan helaas niet worden verwerkt...
weet iemand hier meer over?
xxx PaardjesFan1
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Ik krijg de melding dat mijn registratie niet kan worden verwerkt
Facebook hanteert een minimumleeftijd van 13 jaar. Wanneer je hebt geprobeerd om iemand jonger dan 13 jaar aan te melden voor Facebook dan kan het zijn dat het na die tijd niet lukt om een account aan te maken. Je kunt dan de cookies verwijderen van je computer en daarna een account aanmaken voor iemand ouder dan 13 jaar.
Citaat:Ik kan geen nieuw account aanmaken
Wanneer je een nieuw Facebook account wilt aanmaken dan lukt dat niet als een van je huisgenoten nog is ingelogd op Facebook. Voordat je een nieuw account kunt aanmaken moet je eerst uitgelogd zijn van Facebook. Dit doe je door rechtsbovenin op het driehoekje te klikken (naast Startpagina). Vervolgens klik je op Afmelden. Nu kun je een nieuw account aanmaken.
Brainless schreef:manonnevot schreef:Dan moet je naar "Extra" gaan als je "firefox" open hebt en dan naar "Recente geschiedenis wissen..." en dan "Cookies" aanklikken en dan op "nu wissen" klikken.
Ik denk dat het voor een 12jarige verstandig is dit eerst aan haar ouders te vragen!