Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kana schreef:Er kan max een 8GB SD kaartje in. Hij filmt in hele lage resolutie dus dan haal je de 2 uur wel makkelijk.
Vind het persoonlijk best veel geld voor deze kwaliteit.
SheeNegro schreef:Als iets duurder gaan, niet erg is. Zou ik misschien voor de Geonaute G-eye gaan
Deze heb ik ook, is van AEE uit, dus buiten goedkopere materialen ook van degelijke makelij en technologie. Ik kan via een infrarood lichtje zien wat ik film
Je kunt ze kopen bij decatlon.
SheeNegro schreef:Als iets duurder gaan, niet erg is. Zou ik misschien voor de Geonaute G-eye gaan
Deze heb ik ook, is van AEE uit, dus buiten goedkopere materialen ook van degelijke makelij en technologie. Ik kan via een infrarood lichtje zien wat ik film
Je kunt ze kopen bij decatlon.
Quad schreef:Eigenlijk te duur voor wat die kan.. Kruidvat en de Action hebben camera's in hun asorti waar je meer aan hebt. Ik zou een combinatie van resolutie en accuduur zoeken, minimaal 720p is wel een vereiste, en 2 uur filmen is een leuk gemiddelde.
Kentaro schreef:Misschien dat je in dit topic wat ervaringen met de Action camera op kunt doen!
er staat o.a. een filmpje in gemaakt met deze camera en verschillende ervaringen!
[HTT] [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9