Ik kwam dit topic weer tegen en dacht dat het misschien leuk was het vervolg te delen. Ik ben uiteindelijk gegaan voor de persoon die mij het beste gevoel gaf en ging voor veilig wonen.
ik ben meer dan tevreden over dit bedrijf en de werkmannen. Ze denken mee, remmen mijn enthousiasme als ik teveel doordraaf (ik heb vaak onuitvoerbare ideeën) en komen dan met nog betere alternatieven.
Mijn huisje is eigenlijk compleet gerenoveerd want de vorige aannemer had er echt een potje van gemaakt. Ik heb het gezien en het was om te janken. Hoe mensen je zo kunnen belazeren. Alles is hersteld en mijn huisje begint langzaam te lijken op een paleisje. Als ik terug kom van vakantie kan ik gaan inrichten.
Het is dat ik geen reclame mag maken anders zou ik iedereen aanraden die een klus heeft, groot of klein, dit bedrijf in te schakelen.
Het was voor mij ook een soort russisch roulette en ik moest afgaan op mijn intuïtie. Blij dat ik deze heb gevolgd.
Bedankt nog voor de tips in dit topic. Ik heb ze zeker meegenomen in mijn beslissing.