Desperado_ schreef:Tis maar net wat je zelf fijner vindt, ik heb de Note 3 en zweer erbij.
Heb er een flip cover om zitten en hij is al een aantal keer gestuiterd maar ziet er nog uit als nieuw.
Wat voor mij erg belangrijk is, is dat de resolutie van de camera, camera opties, geluid, beeldresolutie aanzienlijk beter is dan die van Apple. Ook vindt ik Android beter en makkelijker dan iOS even als Google navigatie ook de levensduur van de batterij is aanzienlijk langer, ik laad mijn Note 1x in 48 uur op.
Enige nadeel is dat als je 'm laat vallen en je hebt geen hoesje eromheen en je beelscherm gaat kapot betaal je meer eigen risico omdat het beeld (veel) groter is. Het ligt ook aan je verzekering natuurlijk, ik kreeg gewoon een S3 leentoestel en mijn eigen telefoon was binnen 14 werkdagen alweer terug.
Je kan beter bij jezelf nagaan wat je belangrijk vindt aan een telefoon en de vergelijkingen op internet bekijken en daaruit je conclusie trekken. Succes!
14 werkdagen en dat vind je snel?!
Da's bijna drie weken!
Toen ik mijn telefoon liet maken kreeg ik hem na een half uur terug.
iPhone heeft inderdaad geen goede kwaliteit geluid, maar kan wel harder dan op Samsung. Ik probeer soms een filmpje te kijken op een Samsung, maar als er drie mensen in de buurt zitten die op normaal volume praten dan is het al niet te verstaan
Beeldkwaliteit vond ik van Samsung altijd heel erg slecht. Ik weet niet in hoeverre dat verbeterd is, maar bij de Samsung S2 stonden die schermen gewoon op een heel hoog contrast zodat het leek alsof het heel helder was. Maar als je er foto's op ging kijken had je onwijs lelijke foto's. Ik vond het bijna een belediging om een foto die ik had gemaakt op een Samsung te zien