(als het niet goed staan excuses kon verder niet vinden waar ik het moest plaatsen)
Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij dit bedrijf en alles netjes direct betaald. Echter ik krijg wel een ordebevestiging maar geen betaling of verzendingsbevestiging.
Ik heb via facebook,mail en telefoon contact proberen op te nemen maar ik krijg geen gehoord en maak me een klein beetje zorgen vandaar dit topic om te hopen dat mensen goede ervaringen hebben,al hoor ik ook graag de minder goede ervaringen. Het is een cadeau voor mijn moeder,dus het is fijn als ik ook weet wanneer ik het kan verwachten.
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf en hoelang duurde het voor jullie je bestelling ontvingen? En kregen jullie wel een betaling of verzendingsbevestiging binnen?
Alvast bedankt!
ThePast03
Geplaatst: 28-02-14 15:00
Omdat ED alleen bedoelt is voor paardgerelateerde topics verplaats ik je topic naar HTT
Na weer week verder nog geen pakket,zou gisteren of eergister verstuurd worden,nog niks. En geen gehoor wederom, ik heb zo langzamerhand beetje de piep erin... niemand die hier dit bedrijf wel goede ervaringen heeft ?
zou donderdag,vrijdag of zaterdag mijn pakket moeten hebben ontvangen,nog niks. Telefonisch ene keer in gesprek,erna gaat hij over maar word niet opgenomen maar weggedrukt,ene keer na 4 dan na 8 keer overgaan etc. Wie heeft een tip voor mij wat te doen ?
Geen idee over of het betrouwbaar is, maar vallen een klein aantal dingen op, vrij magere facebook pagina, de website zelf is gemaakt door een webwinkel template, en twee verschillende emailadressen te vinden, sticker4less@ziggo.nl of info@sticker4less.nl
Telefoonnummer is 0591 – 22 66 39 en gezien de locatie lijkt het mij een zolderkamerhobbyist. Dus zeker geen professioneel bedrijfje dit.
Dat nummer klopt die probeer ik dus te bellen maar 0 gehoor. Vorige keer een keer bericht teruggekregen met smoesjes van "telefoon lag eruit" terwijl die gewoon overging en vlak ervoor ook in gesprek was. Emails beide ook gestuurd,en facebook ook, maar dus 0 antwoord... Weet verder nu niet wat te doen maar baal als stekker,en wil liefst me geld terug ga ik t elders bestellen...
Elke keren gaat hij of over,of in gesprek en bel je erna dus terug geen gehoor,kan ook niks inspreken,heb gemeld dat ik vandaag voor 14:00 gebeld wilt worden en mijn nr gegeven,zo niet wil ik per direct mijn geld terug en bestel ik elders. Benieuwd of ik antwoord krijg.
Mioux
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-14 15:15
nou het is nu 14:15 en verrassend ik heb geen antwoord gehad en geen telefoontje. Ik bel ze, en wederom word er niet opgenomen. Ik ga eens info opdoen bij juridisch loket denk ik
ik heb zojuist aangifte gedaan tegen deze meneer en zijn webshop bij de politie. ik ben benieuwd...
probeer vandaag wederom te bellen,geen gehoor. Geen antwoord op emails,facebook of de telefoon. Ik vind dit beetje apart,ook lees ik enorm veel van dit soort dingen op zijn naam,slechte beoordelingen...denk je leuk cadeau te bestellen en bam,goede les dus.
Heb geen idee,blijf ook gewoon contact zoeken wil me geld terug,t bord mag die ergens dumpen die hoef ik niet meer van hem. Desnoods rij ik langs zijn huis voor info en me geld,ze adres staat gewoon op de site. Ben t gewoon zo zat nu...
Mioux
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-14 13:24
zoek ik op alleen adres etc krijg ik dit: -knip- dus die ga ik nu even bellen
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 13-03-14 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Privégegevens verwijderd.
jeetje wat maf! denk je gewoon even iets te bestellen krijgt je dit:( Hoop dat je iets verder komt. Hoop dat het niet een heel hoog bedrag is wat je kwijt bent!
Kidde
Geplaatst: 11-03-14 13:29
Hebben ze jou telefoonnummer ook? Misschien herkennen ze dat nummer telkens en nemen ze daarom niet op. Je kan anders proberen een keer met een ander nummer te bellen.
Wat je nog zou kunnen doen is contact opnemen met de Consumentenbond/Kassa. Desnoods nomineren voor een koude douche?! Ik zou er echt voor zorgen dat zo veel mogelijk mensen weten dat dit bedrijf niet betrouwbaar is.
het ligt zowiezo bij de politie, ook probeer ik informatie te verzamelen wie er nog meer niks binnenkrijgt maar wel besteld heeft,en geen antwoord krijgt. Zo kan ik dit allemaal aan de politie overhandigen. Ook het feit dat een ander bedrijf op dit adres staat met een ander telefoonnummer,is wel verdacht.