Iedere bokker is nu vast actiever op bokt vanwege de storing in whatsapp, en ik lees nu allemaal goede dingen over Telegram. Dit zou precies hetzelfde zijn als whatsapp maar dan gecodeerd. Houdt in dat het beveiligd is, en Facebook je berichten niet kan lezen. Zijn er meer bikkers die deze overstap maken?
Ik heb het net gedownload, en kreeg een code. En die doet het niet eens
Air
Geplaatst: 23-02-14 00:18
Ik maak me daar niet zo druk om... ik maak geen bommen, ben niet van plan om overvallen oid. te plegen en oh, ik verstuur ook geen naaktfoto's oid. Ze hebben maar een saaie aan mij dan hoor
Als je overstapt op telegram vanwge privacy zal het niet veel zin hebben. Enige manier op privacy is als je als een kluizenaar leeft dus andere apps downloaden helpt je niet om meer privacy te krijgen. Ik blijf gewoon bij app.
Eske_B
Geplaatst: 23-02-14 00:30
Btw, als je op telegram je nummer invoerd moet je eerst een 6 doen en dab je nummer. Dus 612345678 .
PineApple
Telegram ligt er op het moment uit omdat er binnen een dag een half miljoen gebruikers bij gekomen zijn. Ze kunnen de drukte niet aan. Werkt wel fijn, ziet er redelijk uit zoals whatsapp
Yaemyn
Mensen hebben gewoon echt geen geduld meer tegenwoordig, ik vind dat best erg.. Nee ik stap niet over op Telegram. Storingen gebeuren nou eenmaal wel eens.