moet je je auto wassen voor...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

moet je je auto wassen voor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 19:20

Je deze naar een schadeherstel bedrijf brengt? Ik breng m morgen vroeg, maar bedenk dat net pas.ze gaan een stukje overspuiten, maar vertelde hier eigenlijk niks over. Ik hoop van niet simpelweg omdat sommige bang zijn voor spinnen en ik een soort van wasstraatfobie heb :-P

manonutjuh

Re: moet je je auto wassen voor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:24

Hoeft niet hoor! Hij wordt toch weer vies als je van de wasstraat daarheen rijdt!
Kreeg mn auto altijd gewassen gepoetst en gestofzuigt terug :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 19:54

Dat klinkt goed. Mn auto gemaakt en schoongemaakt. Hoop dat het klopt en ik me niet hoef te schamen voor mn (grijze) witte auto.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:00

Kan je je auto niet even schoon spuiten? Is namelijk voor die mannen ook extra werk als ze eerst je auto moeten schoonmaken voor ze überhaupt aan het werk gaan. Schoonmaken achteraf doen ze sowieso.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:11

of het meer werk is..ze spuiten sowieso niet ineens een nieuwe lak. het zal sowieso geschuurd moeten worden.. dus vies word ie toch...

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 21:21

_JTM schreef:
Kan je je auto niet even schoon spuiten? Is namelijk voor die mannen ook extra werk als ze eerst je auto moeten schoonmaken voor ze überhaupt aan het werk gaan. Schoonmaken achteraf doen ze sowieso.

Ik heb daar bij mn huis geen mogelijkheid voor. Als ik m zelf was moet ik met emmers lopen :-)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:23

Niet wassen. Ze moeten de delen afplakken en schuren, schuren geeft een hoop stof.
Dus het wassen heeft geen zin.
Is zonde om met emmers te slepen, ze maken hem voor jou spik en span.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:24

Maak je geen zorgen.
Ik woon op een schadeherstel bedrijf en krijg dagelijks wel verhalen te horen van mijn onderburen met
'ja die mensen doen altijd hun best met schoonmaken, maar ze snappen niet dat echt schoon enkel met professionele middeltjes kan en dat wij toch moeten poetsen'
waar ze vervolgens met ontvetter en alles aan de slag gaan en dan vervolgens schuren en dan nog eens schoonmaken en dan spuiten :)

zijn doen dat, want het hoort bij het werk :j

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:25

Nee hoor, gewoon vies weg brengen. Ze maken hem toch helemaal schoon. Sowieso krijg je een witte auto nooit goed schoon met enkel een hoge druk straal.