komend schooljaar wil ik gaan studeren in Apeldoorn, dit ivm familie die in de omgeving woont en omdat mijn vriend daar woont. ik woon op het moment in zuid Limburg, omdat vriendlief een vast contract heeft is hij niet bereid naar Limburg te verhuizen dus ik ga daar naartoe.
paard: Isabelle gaat natuurlijk mee want ik kan echt niet zonder haar de stal is al uitgezocht namelijk stal Arlo in Klarenbeek.
studie: ik wil verpleegkunde gaan studeren of aan het Saxion in Deventer (hbo), of aan het Aventus in Apeldoorn (mbo)
financiering: studiefinanciering, bijdrage van mijn moeder, en stagevergoeding en/of bijbaantje.
vervoer: ov en fiets
woonplek: dit is echt een probleem want ik vind maar niks, ik word er moedeloos van! ik heb een budget van max 450 euro inclusief g/w/l. samenwonen met vriend is geen optie want dan krijg ik geen studiefinanciering. wie kan mij hiermee helpen!! heb al heel veel sites geprobeerd, ben ook meerdere keren wezen kijken maar telkens hoor ik nee, mijn vrienden daar zoeken ook mee maar het is nog niet zo makkelijk dus als iemand iets weet hou ik me aanbevolen, ben heel netjes en sociaal ook een rustig type, schoonmaken voor de eigenaar allemaal geen probleem. of er nu een oud omaatje is die een zolderkamer vrij heeft of in een druk studentenhuis maakt niks uit
sociaal: ik zal daar natuurlijk een nieuwe toekomst op moeten bouwen want ik ken er niet veel mensen, op stal en school zal ik natuurlijk nieuwe mensen leren kennen maar als iemand hier nog tips voor heeft zijn die welkom

ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van bokkers die ook zijn verhuist voor de liefde
gr laura
ik zou niet inzien waarom niet
je woont dan niet bij je ouders, maar bij iemand van je eigen 'leeftijd'. Ik ken genoeg mensen die gewoon samenwoonden met uitwonende stufi
zag er goed uit namelijk!