help cadeautips

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

delvira

help cadeautips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 15:38

mijn ouders zijn in mei 50 jaar getrouwd....
heel leuk, maar ik moet nu wel iets leuks voor ze gaan verzinnen.
mijn moeder is slecht te been, een weekend weg is geen optie....

wie o wie heeft leuke ideetjes??????

ElfiL92

Re: help cadeautips

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:39

Dinerbon? Eventueel van hun favoriete restaurant (als ze vaker uit eten gaan). Valt bij mijn ouders altijd goed!

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 15:43

ze gaan eigenlijk nooit uit eten..het is best moeilijk want beiden hebben geen hobbies etc...

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:44

Vraag hen wat ze hebben willen of hebben ze zelf geen idee?

Mijn ouders wouden toen ze 25 jaar getrouwd waren graag nieuwe lampen (eetkamer en staande lamp) hebben, die zijn best prijzig en dat hebben wij dan ook als kinderen betaald. Praktisch kado maar ze waren er erg blij mee.

Wat je zou kunnen doen is bv hun tuin opnieuw laten inrichten/opknappen zodat je moeder mooi wat te kijken heeft straks in het voorjaar. Maar ja, dan moet die tuin er net aan toe zijn en ze niet in een appartementje wonen :P

Het door en door uitgemolken 'familieportret' doet het ook altijd goed trouwens! Samen met bv een bloemen abonnement?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:46

Een tochtje met paard en wagen en dan een hapje eten oid? Dan hoeft je moeder niet te lopen?
Of inderdaad wat praktisch zoals hier boven al genoemd werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:48

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 15:49

MarliesV schreef:
Vraag hen wat ze hebben willen of hebben ze zelf geen idee?

Mijn ouders wouden toen ze 25 jaar getrouwd waren graag nieuwe lampen (eetkamer en staande lamp) hebben, die zijn best prijzig en dat hebben wij dan ook als kinderen betaald. Praktisch kado maar ze waren er erg blij mee.

Wat je zou kunnen doen is bv hun tuin opnieuw laten inrichten/opknappen zodat je moeder mooi wat te kijken heeft straks in het voorjaar. Maar ja, dan moet die tuin er net aan toe zijn en ze niet in een appartementje wonen :P

Het door en door uitgemolken 'familieportret' doet het ook altijd goed trouwens! Samen met bv een bloemen abonnement?

ha leuk je woont vlak bij mijn ouders in de buurt, zij wonen in Wierden... ben daar ook in de buurt aan het kijken of er leuke ideeen zijn..

heb mijn ouders al gevraagd wat de wensen zijn, maar ze kunnen niets verzinnen....

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:50

Mijn vader wordt 80 en mijn ouders hebben alles al.Maar ze zijn fan van Nana Mouskouri en die komt naar nederland.Ouders gaan er heen,worden gebracht en gehaald door ons.Ze waren helemaal blij met dit
Cado.Is dat niet iets naar een optreden van iemand die ze leuk vinden?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:28

Wierden is inderdaad niet ver van hier!

Hoe mobiel is je moeder? Kan ze nog wel een dagje weg bv in de rolstoel dat je vader duwt?

Dan zou je naar een dagreis met de bus bv kunnen kijken. Misschien iets dat bij hun interesses aansluit?
Mijn ouders maak je er niet gelukkig mee maar dat verschilt zo per persoon hoe ze dat vinden.

Nieuwe tuinmeubelen willen het ook nog wel eens goed doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:54