Ik heb mijn rijbewijs nog niet, begin volgende maand met lessen.
Nu staat hier op het dorp een auto te koop, volkswagen polo uit 1983. Prijs staat er niet bij maar heb eens op internet gezocht en de kans is groot dat hij niet veel gaat kosten.
Zit nog APK op tot juni 2015
Wegenbelasting zou nog geen 10 euro op de maand zijn, oldtimer verzekering er op voor 5 euro in de maand.
In rijden kan ik dus voorlopig nog niet maar dit is wel een hele mooie kans om toch maar al een auto te hebben, mooie motivatie om mijn rijbewijs te halen ook
.Heb eens met mijn vader overlegt en die zegt niet doen, haal eerst je rijbewijs maar, anders kost hij een hele tijd geld terwijl je er nog niks aan hebt. Maar van de andere kant denk ik: 15 euro op de maand is niet veel natuurlijk en het is echt een mooie kans.
Nu dus mijn dilemma, bellen en eens serieus er naar gaan kijken. Of toch maar niet...
Ik weet het echt niet, de 1 zegt DOEN, de ander zegt lekker laten gaan en ik weet het echt niet
. Ik vind hem wel echt heeeeel gaaf! Wat zouden jullie doen? Hij zal denk ik sowieso een jaar ongebruikt voor de deur staan...
.
zitten in Raalte, vlakbij Zwolle.
.