Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Kun je je simkaart niet laten knippen? Dan kun je het restant als adapter gebruiken om terug in je S2 te kunnen.
Daarbij zou ik altijd voor een iphone gaanZeker als je samsung ook nog kapot is eigenlijk.
Saaams schreef:Anoniem schreef:Kun je je simkaart niet laten knippen? Dan kun je het restant als adapter gebruiken om terug in je S2 te kunnen.
Daarbij zou ik altijd voor een iphone gaanZeker als je samsung ook nog kapot is eigenlijk.
Erg kapot is die niet. Enkel dat ophangen. Maar goed. Meestal hangen andere wel op.![]()
Knippen kan. Maar risico wel groot als die uiteindelijk niet past. Maar dan koop ik liever gewoon een nieuwe/ruilen
Jans schreef:Skype werkt niet op iPhone? Wat een onzin. Skype werkt echt dikke prima.
Ik kan iPhone alleen maar aanraden: dan kan je ook nog updaten. Voor de S2 komen vanuit Android geen updates meer bijvoorbeeld.
_Kellyy schreef:Je kunt eventueel ook, als je zeker weet dat je een iPhone wilt, naar een telefoonwinkel gaan, dan "drukken" ze gratis een kleine sim uit je grote sim. Hoef je niets extra's voor te betalen.
Anoniem schreef:_Kellyy schreef:Je kunt eventueel ook, als je zeker weet dat je een iPhone wilt, naar een telefoonwinkel gaan, dan "drukken" ze gratis een kleine sim uit je grote sim. Hoef je niets extra's voor te betalen.
Precies dat bedoel ik! En als je dan het overige deel van je grote sim bewaard kun je hem altijd terug doen in je S2

_Kellyy schreef:Anoniem schreef:
Precies dat bedoel ik! En als je dan het overige deel van je grote sim bewaard kun je hem altijd terug doen in je S2
Met eruit drukken niet hoor..
Dan zijn het twee losse delen. Ik kan hem niet meer terug doen...
Heb ik ook gedaan toen mijn iphone kapot ging en ik terug moest naar mijn oude HTC.chimello schreef:Iphone heeft ook een vreselijke batterij maar ik zou nooit meer een andere willen. Helaas is mijne in het water gevallen dus voorlopig geen telefoon