iPhone 4 kaduuk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Piekosjj

iPhone 4 kaduuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 21:54

Ja ja, ik ben bang dat mijn geliefde iPhone 4 met iOs 7 het langzaam aan het begeven is..

Het begon een aantal weken geleden; mijn batterijen gingen enorm hard achteruit terwijl ik niet abnormaal veel aan m'n telefoon zit, en hij werd ook enorm langzaam. Nadat m'n batterij na 3 uur enkel muziek geluisterd te hebben bijna leeg was, was ik het zat en heb ik alles gereset en toen via iTunes m'n reservekopie er weer opgezet. Probleem leek opgelost, telefoon bleef de hele avond op 100%!
Nu zit ik helaas met het tweede probleem; ik kan bijna geen enkele app meer openen en als ik ze aan de praat kan houden, doen ze het niet. Als ik een app open (say twitter) dan laad 'ie, crashed 'ie en sluit 'ie hem weer af, en dat keer op keer. Dit doet 'ie bij bijna al mijn apps. Tumblr kan ik wel geopend houden, maar iets laden doet 'ie niet. (internet is oke)
Ook geeft het ontvangen van berichten mij problemen; m'n moeder zei dat ze me een whatsapp bericht had gestuurd en die heb ik 4 uur later nog steeds niet binnen gekregen, ook na alles opnieuw geladen te hebben en m'n telefoon opnieuw opgestart te hebben. Ook heb ik zojuist een uur lang bijna elke minuut dezelfde melding van dezelfde mail gekregen, die ik niet kon openen/lezen omdat m'n mail zichzelf oook steeds afsluit. ;(

Ik heb m'n telefoon nog geen jaar lang, en ik heb 'm al deze tijd netjes gebruikt; ik luister enorm veel muziek ermee en daar staat 'ie ook goed vol mee maar dat staat 'ie al sinds dat ik 'm heb, hij is een aantal keer gevallen maar er zit maar 1 deukje in aan de onderkant, verder geen krasjes of dingetjes. Ik heb 'm de afgelopen paar dagen enorm vaak opnieuw opgestart omdat dit in het begin leek te werken, maar dat doet 'm nu ook niet meer.

Iemand misschien enig idee wat hier aan te doen is? :o?

Somebitch

Re: iPhone 4 kaduuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:59

Heb je de apps ook ge-update?

Piekosjj

Re: iPhone 4 kaduuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 22:03

Yep :j