Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blue_Eyes schreef:Mijn telefoon is nog veel onbekender (Acer), maar ik ben nog niet één app tegengekomen die het er niet goed op doet... Dat ligt niet aan de telefoon maar aanje Android-versie volgens mij.

xVerax schreef:S advance heb ik ook gehad, was nog lang niet kapot maar ben wel overgestapt, vond het een vreselijke telefoon.
Bovendien zijn de meeste apps die nu worden gemaakt voor android 4 en hoger, Advance heeft 2.1
miss_lizje schreef:xVerax schreef:S advance heb ik ook gehad, was nog lang niet kapot maar ben wel overgestapt, vond het een vreselijke telefoon.
Bovendien zijn de meeste apps die nu worden gemaakt voor android 4 en hoger, Advance heeft 2.1
Blijft vreemd, ik kan alle nieuwe apps gewoon zonder problemen gebruiken. Terwijl mijn toestel dan bijna 2 jaar oud is.
hielkebro schreef:android 4 en heeft 2.1 daar snap ik niks van haha @xverax
xVerax schreef:hielkebro schreef:android 4 en heeft 2.1 daar snap ik niks van haha @xverax
Op de nieuwere toestellen (bijv. Galaxy s4) staat android 4, op de S advance staat android 2, zoals ik hierboven beschrijf zul je op den duur steeds minder apps beschikbaar vinden voor deze telefoon. (Hier kan wel een jaar overheen gaan maar om dan weer een nieuwe te kopen terwijl je dat nu ook kan zou ik zonde vinden.)
Edit: S4 is wel een voorbeeld uit de hogere prijsklasse, android 4 is ook wel te vinden in de gemiddelde prijsklasse maar kan zo even geen concreet voorbeeld noemen.