Ik ben echt heel slecht in interieur, mijn creativiteit is sowieso erg beperkt.
Dit jaar ben ik verhuisd naar de slaapkamer van mijn ouders die echt totaal niet naar mijn smaak is qua kleuren.
Nu mag ik hem dus opnieuw verven, maar ja... wat gaan we doen?
Balen is dat je het alleen kunt verven en niet behangen, hier hebben we voor gekozen omdat we heel snel in dit huis in moesten trekken.
Maar ik heb een goede vriend die enorm goed kan airbrushen.
Nu komen er wat ideeën op om op de lange "lege" muur een mooi steigerend paard met een passende tekst te laten airbrushen.
Of meer iets algemeens een tekst als: alway kiss me goodnight en dan een leuke bloem of iets anders erbij.
Ik kan ook iets persoonlijks laten airbrushen, een foto van mij en mijn paard... maar ik kies toch liever voor iets algemeens.
Mijn voorkeur is om de "lege muur" donker grijs te maken en de airbrush dan nog donkerder grijs tegen zwart aan. De overige muren wil ik lichtgrijs doen....
Zou dat wat zijn?
Maar dan zit je nog met de plinten die in een houtkleur/bruin zijn. Zou ik die dan wit doen?
Of ga ik toch helemaal over op bruintinten vanwege de grenen meubelen? Maar dan zit ik weer met die grijze rolgordijnen
Heb nog niet veel zin om de grenen meubelen aan te pakken, zou ik op den duur wel kunnen white washen. Maar dat is wel erg veel gedoe.
En dan de deuren, welke kleur gaan die worden?
HELP HELP HELP ... ik weet het niet meer :p
Tips, ideeën, voorbeelden ... alles is welkom!
Mischien zijn er wel handige mensen die een ontwerpje op de muur via photoshop/paint kunnen tekenen als voorbeeld voor een gave airbrush?
Hier de lange lege muur:

Rest van de kamer:

Niks voor mij, maar zo heeft ieder zijn smaak.