Eergister kon ik geen foto's meer sturen via Snapchat. Ik dacht dat het aan mijn internet lag en heb toen mijn wifi uitgezet en opnieuw geprobeerd, geen verandering. Ik mijn wifi aangezet en weer geprobeerd, zelfde probleem. Ik open andere apps en ging op internet en had gewoon verbinding. Aan mijn internet lag het dus niet. Later op de dag weer geprobeerd en weet gaf hij aan dat hij ze niet kon versturen. Toen heb ik Snapchat verwijderd van me telefoon en opnieuw gedownload. Ik moest mij inloggen en kreeg de melding dat hij geen verbinding kon maken met het internet en dat ik mijn internet verbinding moest controleren. Ik wifi aan wifi uit gezet niks hielp. Opnieuw wachtwoord gemaakt, ander account proberen te maken en kreeg steeds de zelfde melding. Me telefoon uitgezet, niks helpt. Ik kan wel andere dingen doen die internet nodig hebben maar bij Snapchat geeft ie aan dat het aan me internet verbinding ligt. Als ik me inlog en een verkeerd wachtwoord geef geeft hij niet aan dat het een verkeerd wachtwoord is.. Wie o wie kan me helpen?
Ik heb inmiddels op me iPad snapchat gedownload en een nieuw account aangemaakt (alles vlekkeloos via wifi). Dit account gebruikt op me telefoon, maar helaas weer de verbinding.. Het ligt dus aan mijn telefoon. Maar wat?
Dimphyl
Geplaatst: 09-03-14 10:11
(geen recenter topic gevonden sorry)
Ik heb sinds gisteravond precies het zelfde probleem.. is het uiteindelijk nog opgelost bij jou, en zo ja, hoe dan?