Verstelbare bedbodem. Electrisch of handmatig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Verstelbare bedbodem. Electrisch of handmatig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 01:39

Hoihoi,

Ik ben aan het kijken naar een verstelbare bedbodem. Nou zag ik dat je electrische hebt en handmatige... Electrische lijkt me het handigst, heb geen zin om steeds uit bed te moeten om bodem omhoog of omlaag te doen :+ Wil juist zo'n bedbodem omdat ik in bed steeds pijn aan mijn benen heb, als ik dan ook nog steeds in en uit bed moet :n

Welke hebben jullie? En bevalt het?

HappyTeuntje

Re: Verstelbare bedbodem. Electrisch of handmatig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:42

Ik heb een electrische ideaal, daarvoor had ik een een handmatige maar dan gaan je been schuin om hoog zonder een vouw bij je knie en dat is niet fijn. Enigste nadeel af en toe moet je bij de elektrische wat olie er tussen doen anders gaat hij piepen ik heb de mijne heel goedkoop via marktplaats 6 jaar geleden en doet het nog perfect. Ik zou als ik jouw was gelijk voor een electrische gaan anders ga je denk ik spijt krijgen dat je het niet heb gedaan.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 06:55

absoluut: electrisch. *\o/*

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 07:16

Electrisch!!! Zo heerlijk!
Kost wat meer maar in ons geval was marktplaats onze beste vriend haha
Ik weet zo niet welke we hebben.... let wel op de verschillende opties/standen, meesten kan je hoofd en voeten apart bedienen, maar ik heb ze ook gezien die dat niet konden, of waarbij alleen het hoofddeel beweegbaar was....

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:16

Ik heb een handmatige en ben daar prima tevreden over. Ik moet met de benen hoger liggen (spataders), dus hij staat gewoon standaard aan de beenkant een stukje hoger. Ik had ook eerst gedacht een elektrische te nemen, maar toch een handmatige genomen en al bij al maak ik er een stuk minder gebruik van dan dat ik gedacht heb. Hij blijft gewoon staan zoals hij staat. Mijn vriend heeft dezelfde (2 bodems in één bed van 1m80 breed), maar die gebruikt het zelfs helemaal niet.
Het is wel eens gebeurd dat ik hem anders heb gezet voor eventjes, maar dat is echt niet zo'n werk als dat je (en ik vroeger ook) denkt...

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:56

Wij hadden een handmatige en als die in 25 jaar 10x gebruikt is, is het veel. Oa omdat je er zo ongeveer je bed voor uit moet om te verstellen.
We hebben nu geen verstelbare meer, omdat we het toch niet gebruikten en ook niet misten.
Maar als je het wel wil en ook daddwerkelijk wil gebruiken, zal ik je absoluut electrisch aanraden!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:59

Absoluut elektrisch!

De handmatige die ik hiervoor had gebruikte ik nooit, veel te ingewikkeld, je warme bed uit en de kou in....

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:05

Ik heb op mp een electrische gekocht en wil nooit meer anders.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:11

electrische (en tegenwoordig hoef je het voor de kosten niet te laten...tegenwoordig kosten die electrische amper wat..in verhouding tot 20 jaar geleden). Ik gebruik hem iedere dag!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:53

Ik heb beiden gehad maar ben nu wel erg blij met mijn electrisch verstelbare boxspring. Die handmatige gingen wel maar waren veel moeilijker in de precies goede positie te zetten. Electrisch een fluitje van een cent. Alleen moet je wel een stroompunt in de buurt hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:40

Ik heb een handmatige , de hoofdkant kan naar boven en benen bij ziekte verkoudheid is het hemels!