Ik vroeg me af hoe jullie je theorie geleerd hebben? En wat je er voor betaald hebt? Ik heb een fijne site gevonden, maar ik vraag me af of 70 euro niet heel duur is.
In mijn geval wel, maar ik weet niet of het veel scheelt? Manier van leren iig niet neem ik aan, alleen de prijzen.
imd
Geplaatst: 14-01-14 23:09
Gewoon, boek open en stampen maar. Ik heb daar echt geen geld aan uitgegeven behalve de aanschaf van een (tweedehands) theorieboek met oefenCD. In één keer gehaald overigens.
Snollygoster
Geplaatst: 14-01-14 23:10
Ik had het boek van mijn vriend geleend, hij had zijn theorie toch al gehaald en had het boek nog liggen. Ik heb 't gelezen en de filmpjes op youtube gekeken, daar wordt heel veel in uitgelegd en ook tips gegeven van vragen die ze op 't examen stellen
Vera96
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-14 23:10
Ik heb een boek maar vind oefentoetsen toch wel fijn om te doen. Via internet had ik iets gevonden en dan kun je pas verder met een toets als je een onderdeel gehaald hebt, lijkt me wel heel fijn. Maar 70 euro tjees
Me broer had nog theorie boeken hier liggen, dus dat kwam mooi uit en toen heb ik voornamelijk de borden e.d uit dat boek geleerd en belangrijke informatie over de auto. En de rest heb ik allemaal via een cd-rom oefenvragen maken zo als het bij het examen ook gaat.