Mijn ouders en ik willen eigenlijk tussen nu en 4/5 jaar weg uit dit huurhuis en verhuizen naar een huisje met een stukje land (paardje natuurlijk lekker aan huis, de welbekende droom
), maar de eisen die we stellen maken dit vrijwel onmogelijk
. We kunnen geen huis kopen en ons budget ligt tussen de 800 en 900 euro per maand. Het huisje moet in Zuid-Holland of Brabant liggen.. Dit vanwege werk en scholing. Een enkele keer heb ik HET huisje gevonden in Breda voor €800,- p.m. met een geweldig stuk land, maar deze zijn we misgelopen
... Het enige lichtpuntje... Ze zijn er dus wel! Nu is alleen de vraag: Komen we er nog wel zo eentje tegen?Ik zie door de bomen het bos niet meer (zoek regelmatig voor mijn ouders) met alle sites en verschrikkelijk dure huurhuizen die ons eigenlijk nog niet eens iets te bieden hebben.
Als we richting Groningen en Friesland gaan kijken vind ik wel een paar super mooie huizen voor een goede prijs, maar dit is dan weer veel te ver weg.
Mijn vraag aan jullie: Weten jullie goede sites, via via adresjes of tips waar we eens kunnen gaan kijken? Alle tips zijn welkom, want dit is iets waar we echt serieus naar op zoek zijn en heeeel graag willen. De prijs maakt het verschrikkelijk lastig, dus ik hoop dat dat ene huisje niet het once in a lifetime huis was...