S4 mini wordt soms bloedheet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

S4 mini wordt soms bloedheet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 14:17

Hoi,

Ik heb sinds een maand de s4 mini, een top telefoon en ben er erg blij mee!
Alleen merk ik dat als die in de oplader zit en ik hem gebruik hij dan echt bloedheet wordt.
Nu heb ik dat soms ook als ik candy crush speel, maar dan wordt die meer warm... (dan zit die niet in de oplader).
Verder doet ie het overigens nooit, dat warm worden.
Kan dit eigenlijk kwaad?

Alvast bedankt!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:19

Candy Crush vreet ook echt batterij en vergt veel van je mobiel.
Ik heb het ook even gespeeld en mijn HTC werd dan ook bloedheet.

Aan de lader kan soms ook komen omdat ie zn warmte niet kwijt kan. Waar ligt ie als je hem oplaad? Onder je kussen of op je bed is niet zo goed voor hem namelijk.

xMarloes

Re: S4 mini wordt soms bloedheet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 14:22

Okey dan zou ik het bij candycrush nog kunnen begrijpen.

Hij wordt alleen warm als die in de lader zit en ik hem ook gebruik. Dus dan heb ik hem vast.
Als ik hem gewoon neerleg en hij ligt aan de lader wordt mijn telefoon dus niet warm.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:24

Het viel mij gisteren ook op bij mijn telefoon (heb hem nu een maand). Zal wel niet veel kwaad kunnen denk ik? Je kan er niet zoveel aan doen behalve niet gebruiken.

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:27

ik heb hem ook ben er niet gelukkig mee word snel heel warm en is traag kortom vind het echt een rot telefoon,baal ook dat mijn playstore het niet doet.
heb hiervoor een s2 gehad en die werd niet zo heet als deze

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 14:29

janne schreef:
ik heb hem ook ben er niet gelukkig mee word snel heel warm en is traag kortom vind het echt een rot telefoon,baal ook dat mijn playstore het niet doet.
heb hiervoor een s2 gehad en die werd niet zo heet als deze

Ik denk eerlijk gezegt dat er dan iets mis is, want de mijne is totaal niet traag :n
En mn playstore doet het ook gewoon....

Nebron

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:32

Heb ook n s4 mini, ben ontzettend tevreden en blij ermee! Wordt wel warm, maar tegen de tijd dat ie helemaal opgeladen is koelt ie weer af.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:58

S4 Mini valt me wel iets tegen... Had hem een week en toen viel hij ineens uit. Loopt vaker vast. En als ik nog 6% batterij heb valt hij soms ineens uit omdat de batterij op is? :+
En wat ik irritant blijf vinden: als je hem in je broekzak hebt (op de vergrendeling) en je per ongeluk drukt lang op het aan/uit knopje op de zijkant gaat hij gewoon uit. Ookal is hij geblokkeerd. Maar dat is met alle Samsungs zo. Dus dan ben ik niet te bereiken.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 19:45

Ik vroeg eigenlijk alleen of het kwaad kan als je telefoon bloedheet word... niet wat de meningen zijn over de S4 mini :')

XSCWx; dat had ik eerst ook, maar met een hoesje eromheen heb ik er geen last meer van :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:50

Ja, dat kan kwaad. Er kunnen snoertjes binnenin door branden etc. Het is ook slecht voor je batterij om de telefoon te gebruiken als je hem oplaadt.

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:55

Mijn S3 werd ook altijd heet met opladen! Inderdaad nog erger wanneer deze op bed lag.
Ik heb mij er nooit echt druk om gemaakt, totdat ik smorgens opeens een barst in mijn scherm had. (nadat hij snachts aan de oplader had gelegen) Ik dacht dat ik het mij verbeelde en concludeerde dat de barst er al langer in moest zitten. Maar helaas... Enkele dagen later werd de barst groter en kwamen er kleine 'aftakkingen' bij. Dit gebeurde allemaal tijdens het opladen.

Het lijkt mij sowieso niet heel goed dat een telefoon heel warm word, maar wat het precies voor schade aan brengt weet ik niet. Wel weet ik nu dat je scherm heel gevoelig is op zo'n moment!
Waarschijnlijk heeft het scherm van mijn telefoon al wel wat lichte schade gehad van het vallen, maar dit was nooit zichtbaar.

Helaas word ook mijn S4, van nog geen 3maanden oud, heel warm tijdens het opladen. Dus ik volg even :)

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:07

Zo begon het bij mij ook. Eerst heet met opladen, later zomaar. Ook als ik er niet aan zat of in mijn zak zat bv. Daarna begon hij om de haverklap uit te vallen, dan weer opnieuw opstarten en dan heet worden en weer uitvallen.
hij is weggeweest voor reparatie en nu nergens meer last van. Ook niet met opladen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:09

Ik had het ook met mijn S2, tot dat hij ook telkens uitviel. Nieuwe batterij er in en word minder warm.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:15

Ben blij dat ik dit topic voorbij zag komen!
Ik heb er ook een sinds een paar maanden.
Is al een keer weg geweest ter reparatie vanwege een interne scheur in het scherm.
Maar ik merk ook dat mijn telefoon heel warm wordt.
Idd met laden en soms met gebruik.
Binnenkort misschien maar eens langs de winkel gaan.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 20:22

Ik zit er nu ook op te letten, maar hij wordt dus niet altijd warm, als die in de oplader zit.
Het is dus vooral bij het spelletje candycrush wat blijkbaar erg aan mijn batterij ''knaagt'' ofzo :P

Ga er nog maar even een tijdje op letten en anders ook naar de winkel... Heb hem net een maand en wil er nog wel een paar jaar mee doen eigenlijk

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:24

Ik heb de s4 mini sinds woensdag en ben er tot nu toe zeer tevreden mee! Ik begrijp je klacht over het warm worden, heeft die van mee ook last van, maar als ik jou mag geloven wordt die van jou echt bloedheet? Die van mij wordt wel warm, maar niet extreem heet... Ik volg wel even, mocht ik ook nog problemen krijgen (wat ik niet hoop :D ).

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 20:42

Ja, warm worden kan..tenminste dat denk ik :')
maar soms is het ook echt dat ik bijna mijn handen er aan ga ''verbranden''.... zo voelt t dan. Dus dat is wel echt bloedheet :')

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:59

xMarloes schreef:
Ja, warm worden kan..tenminste dat denk ik :')
maar soms is het ook echt dat ik bijna mijn handen er aan ga ''verbranden''.... zo voelt t dan. Dus dat is wel echt bloedheet :')

Dat lijkt me ook wel een beetje te veel van het goede ja :')