Ik heb besloten dat ik sowieso een nieuw toestel wil. En eigenlijk viel mijn oog op een I phone
. Onder andere omdat ik er veel positieve verhalen over hoor maar daarnaast vind ik het ook een fijn besturingssysteem.Maar dan heb je nog een aantal keuzes haha.. En is mijn vraag aan jullie; wat vinden jullie van het toestel? Ik heb zelf de 4s in gedachten. En dacht aan 8gb maar ik hoor van sommige dat dit (te) weinig is. Ik heb mijn geheugen nodig voor standaart apps zoals weeronline etc. En uiteraard dingen als foto's. Spelletjes zal ik voornamelijk op mijn Ipad doen
. En gezien een 16gb meteen een stuk duurder is.. Zal een 8 genoeg zijn of kan ik beter wat bij leggen voor 16gb?Ik ben overigens van plan om een los toestel te kopen waarschijnlijk, omdat ik dat bedrag nu kan missen en op die manier kan ik dadelijk een simonly nemen wat mijn maandelijkse kosten lager houd, vind ik persoonlijk prettiger
.Barst los

.
. Wat nu leid tot 'app crash'. Heb hem al laten nakijken maar dan gooien ze hem helemaal leeg om na zeer korte tijd weer het gezeur te hebben
!