Digitale camera

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ayla31

Digitale camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:09

Hoi ik heb een vraagje..
Ik vind het super leuk om overal foto's van te maken, mijn paard zet ik ook graag op de foto maar met mijn mobiel..
Ik wil eigenlijk een digitale camera kopen om goede foto's te kunnen maken.
Zag bij de kijkshop nu een digitale camera afgeprijsd naar 50 euro, ik weet totaal niks van fotografie af maar vind het wel heel leuk.
Mijn vraag is nu of de foto's met zo'n digitale camera echt beter en mooier zijn dan met een telefoon of dat je dan echt een hele dure camera moet gaan kopen.
Alvast bedankt :D

Yinthee
Amadeus <3

Re: Digitale camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:11

Foto's met een digitale camera zijn over het algemeen van een stuk betere kwaliteit en mooier dan die met een telefoon gemaakt zijn, ja. Maar het ligt er ook maar net aan welke digitale camera in hoeverre ze mooier/beter zijn.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:13

Verschilt heel erg denk ik, mijn telefoon (Samsung Galaxy S4) maakt scherpere en mooiere foto's dan mijn compact camera. Terwijl dat toch echt een camera van 150 euro was.

Ik heb inmiddels een spiegelreflex en die maakt wel super foto's natuurlijk :P

ayla31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:14

Yinthee schreef:
Foto's met een digitale camera zijn over het algemeen van een stuk betere kwaliteit en mooier dan die met een telefoon gemaakt zijn, ja. Maar het ligt er ook maar net aan welke digitale camera in hoeverre ze mooier/beter zijn.

Bedankt voor je reactie! Het hoeft ook geen topkwaliteit te zijn aangezien ik er ook geen verstand van heb.
Maar vind de foto's op mijn telefoon zo niet mooi worden -O- wil gewoon een camera waarmee de foto's mooier worden (voor mijn doen)