Vergrendelscherm wijzigen Galaxy S3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Vergrendelscherm wijzigen Galaxy S3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 00:02

Hallo,
Ik wil net mijn vergrendelscherm wijzigen van mijn Samsung Galaxy S3 .
Ineens heb ik keuze uit 2 pictogrammen om de foto bij te snijden (kom er niet omheen , dit moet):
Afbeelding

Nu kies ik maar voor de Google+ want die maakt de mogelijkheid tot bijsnijden mooier want met 'galerij' heb je wel meerdere vormen maar ik kan er maar 1 kiezen die ik uit elkaar kan trekken tot een bepaalde breedte en verder met de andere vierkant die erin zit kan ik niets.
Afbeelding

In ieder geval, foto word wel opgeslagen na bijsnijden , maar dan kan ik het alsnog niet als achtergrond doen ook niet als ik weer 'instellen als' doe, dan kom ik gewoon weer op dat eeuwige bijsnijd verhaal, ook met de net bijgesneden opgeslagen versie.

Overigens heb ik met gewoon achtergrond/startscherm geen enkele moeite -O-

Ik niet snap niet, help?! Of ben ik gewoon niet handig bezig....

En nu ik toch bezig ben :') Heeft iemand enig idee wat Sbeam is? Niemand kan het me echt vertellen en was er wel benieuwd naar (nee heb de telefoon niet net nieuw of zo :Y) )

In ieder geval erg bedankt al vast!

gonnyvdz

Re: Vergrendelscherm wijzigen Galaxy S3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 00:06

haha dat vroeg ik mij ook altijd al af sinds ik deze telefoon heb (bijna 1 jaar) hoe je dat liggende rechthoek kan gebruiken..
het staat idd nergens beschreven.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 00:15

Ja vind ik ook zo vaag, als het niet kan zet het er dan niet neer :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 09:59

Hmmm wat vreemd dat 'ie 'm niet gebruikt als achtergrond. Dat je 'm niet in de breedte kan doen lijkt mij logisch. Je beeldscherm is ook in de lengte zeg maar. Dan past je afbeelding niet in je beeld.

Maar als je nou op 'Gereed' klikt, dan stelt 'ie 'm toch gewoon in als achtergrond?

Het enige wat ik kan bedenken is, dat als je via Google+ bijsnijdt, de resolutie niet goed is en het niet gebruikt kan worden als vergrendelscherm. Want als je via Galerij bijsnijdt, lukt 't dan wel?

Sbeam houdt in dat je, door jouw gsm tegen de gsm (met Sbeam) van iemand anders te houden, je bestanden kan verzenden.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 14:34

Ja dat snap ik maar met mijn eerste Galaxy, kon je achtergronden ook compleet verdelen als je dan schoof als je op startscherm stond 'scrolde' de background mee.

Maar bij geen enkele foto kreeg ik een ander vergrendelscherm voor elkaar, zal het zo nog eens proberen!

Ah SBeam raadsel opgelost ! Thnx!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:53

Ah op die manier. Dat 't meeschuift. Dat kan met de app landscape wallpaper. Maar dat is dan alleen voor je startscherm.

Je vergrendelscherm gaat, denk ik, gewoon via galerij bijsnijden.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 21:34

Ja bedoelde ook startscherm die kon je eerder helemaal schuiven nu niet meer, maar indd wel via een app zoals jij hebt.

Vergrendelscherm was 1 vast plaatje maar niet te wijzigen want hij snijd alleen bij, rond niet af door 'foto achtergrond instellen' te vermelden.

Overigens krijg ik wel sinds vandaag weer firmware melding, maar weet niet of ik dat doe hoewel ik alleen maar kan opschorten naar 3 uur :\

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:47

Als ik m'n vergrendelscherm achtergrond wil veranderen doe ik dit: vinger op startscherm houden -> achtergrond instellen -> vergrendelscherm -> selecteren uit galerij -> wallpaper kiezen -> dan springt 'ie automatisch naar bijsnijden -> gereed. Klaar.

Firmware update kun je gewoon doen hoor. Verandert niet veel :n

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:49

Ik maak altijd eerst een screenshot en kan dan selecteren wat ik wil.