Dit hoesje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CharlievdH

Dit hoesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 15:52

Hoi, ik heb de Iphone van mijn moeder mogen overnemen, daar ben ik dus ook suuuuperblij mee! Nu zit ik naar leuke hoesjes te kijken en had ik deze gevonden:
http://www.telefoonhoesje.nl/apple/ipho ... e-iphone-4

Ik vraag me alleen af of er mensen zijn die hier al iets besteld hebben, of die ditzelfde hoesje hebben. Ik vind de prijs namelijk erg goedkoop en weet niet of het een goed hoesje is.
Groetjes, Charlotte!

Legoblokje

Re: Dit hoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 15:57

Geen ervaring. Ik bestel altijd bij miniinthebox.com. Erg goedkoop daar.
Succes ermee!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 15:59

Moet je eens op ebay kijken, heb je dezelfde voor maximaal de helft inclusief verzendkosten ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:03

Dát vind je goedkoop? :D Ik scoor alles voor mijn elektronica bij miniinthebox, nog nooit problemen gehad met pasvormen, en die zijn nog een stuk goedkoper.

Wat mij opvalt aan hoesjes met zo'n kunststof click systeem waar je de telefoon in klikt, is dat die snel kapot gaan aan de randjes/hoekjes wanneer je ze vaak bij je hebt in je tas oid. Dan stoten ze ergens tegenaan, en breekt het plastic. Ik gebruik ze zelf niet, maar mijn ma heeft in 1 jaar nu 2 van zulk soort hoesjes versleten.

http://www.miniinthebox.com/nl/narrow/i ... sjes_c5972

YellowGray

Re: Dit hoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:05

Ik vind hem eigenlijk ook wel duur voor wat het is :=
Als je dit een goede prijs vindt, dan kun je het beter via bol.com ofzoiets kopen. Daar kosten ze volgens mij ongeveer hetzelfde en de winkel is sowieso betrouwbaar :) Ik vind dit soort hoesjes wel prettig, ze breken bij mij niet snel, maar mijn telefoon is dan wel te groot om in mijn zak te stoppen.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 16:10

Oh.. Ja ik vond het best wel goedkoop, maar dat komt wss omdat het hoesje van mijn moeder haar gsm 40 euro heeft gekost.. Ik gebruik nu een volledig leren hoesje, maar ik vind het best irritant, want het zit dan tegen mijn touchscreen aan en meestal haal ik het ding dan meteen uit het hoesje uit frustratie. :p

Ik zal die site eens checken!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:10

YellowGray schreef:
Ik vind hem eigenlijk ook wel duur voor wat het is :=
Als je dit een goede prijs vindt, dan kun je het beter via bol.com ofzoiets kopen. Daar kosten ze volgens mij ongeveer hetzelfde en de winkel is sowieso betrouwbaar :) Ik vind dit soort hoesjes wel prettig, ze breken bij mij niet snel, maar mijn telefoon is dan wel te groot om in mijn zak te stoppen.

Ben ik het niet 100% mee eens, Bol.com zélf is wel betrouwbaar, maar sinds een tijdje werken ze met onder-verkopers (is dat een woord?) of soort van aangesloten winkels, en daarmee heb ik weleens problemen gehad al. Merkartikelen bestellen en ervoor betalen, en goedkope nep prut opgestuurd krijgen enzo... heel gedoe. Ik koop sindsdien alleen daar als er echt bij staat dat bol.com het zelf op voorraad heeft.

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:12

Oh, ik wist niet dat ze het tegenwoordig uitbesteedden. Met bol.com zelf heb ik ontzettend goede ervaringen maar wat jij vertelt valt dan wel echt tegen zeg -O-.

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:16

Ik bestel mijn hoesjes ook altijd op eBay, het kan alleen wel even duren voordat je ze binnen hebt.
Je zou ook eens kunnen kijken op www.gratisan.nl daar hoef je alleen verzendkosten te betalen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:17

Ik koop nooit meer zulke hoesjes. Die kunststof rand waar ie in zit breekt bij mij altijd al binnen een week, waardoor de telefoon er niet meer in vast geklikt kan worden. Ik heb nu een bookcase hoesje, ook een klaphoesje dus, maar dan anders, volledig van leer, nergens kunststof. Ideaal! Heb 'm bij de Phonehouse vandaan. :j
Of ik koop zo'n hoesje, maar dan met een siliconenrand. Nooit kunststof meer voor mij. :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 18:32

17 euro goedkoop? Voor die prijs haal ik wel 10 hoesjes _O-

http://www.miniinthebox.com/nl/hoezen_c4607

Ik bestel ze altijd bij miniinthebox of ebay :) Alleen gebruik ik geen flipcovers, ik vind ze verschrikkelijk irritant :P