Filmpje op instagram, geluid vervormd

Moderators: Murthul, Polly, Hanmar, Warboel, Shanna, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sunshine

Filmpje op instagram, geluid vervormd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 16:03

Hoi bokkers,

Ik probeer nu al meerdere keren een filmpje te plaatsen op instagram, maar zodra het filmpje online staat is het helemaal vervormd.
Filmpje speelt als het ware in slow motion af, en mijn stem dus ook :')

Ik heb ook al geprobeerd om een filmpje rechtstreeks met de instagram camera te maken, maar helaas met hetzelfde resultaat.

Weet iemand raad? Heb al vaker filmpjes geplaatst en dat ging wel altijd goed....

Groetjes Angie

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Volg Nestor de Duitse herder, Koda Jr. de tamaskan wolfhond & Bailey de Europese korthaar op Instagram.

Ladonna1

Re: Filmpje op instagram, geluid vervormd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 20:33

Ook ik heb hier last van....!
Heb er eigenlijk nog nooit goed op gelet, maar wat gebeurd er als je er géén effect over heen doet? Of doe je dat al niet?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-13 00:22

Nee ik doe al expres geen effect erover, anders had het daar misschien aan gelegen.
Wel heb ik gisteren een update gehad, misschien dat de nieuwe versie niet helemaal goed is, omdat jij er ook last van hebt?

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Volg Nestor de Duitse herder, Koda Jr. de tamaskan wolfhond & Bailey de Europese korthaar op Instagram.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie