Koplamp auto gaat niet aan maar doet het wel.

Moderators: Shanna, Dani, Murthul, Warboel, Berdien, Hanmar, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DromenLies

Koplamp auto gaat niet aan maar doet het wel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 14:53

Hoi bokkers,

Ik heb een vraagje. Aan de passagierszijde blijkt de koplamp het niet te doen als ik ze aanzet maar als ik er een tik op geef dan doet hij het wel. Het lijkt wel alsof hij minder fel brandt dat die aan de stuurzijde maar goed. Er is dus niks mis met de lamp zelf. De lamp die de berm moet verlichten doet het helemaal niet. Nu zit ik een beetje te twijfelen wat handig is. Ik kan natuurlijk bij de halfords een nieuwe lamp halen voor de berm kant maar wellicht is er niks mis met de lamp maar iets met de aansluiting. Is er iemand die mij kan adviseren?

Choiix

Re: Koplamp auto gaat niet aan maar doet het wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:23

Klinkt als een slecht massacontact! :) Trek de stekker naar de koplampunit eens los en maak de connectoren eens goed schoon. Grote kans dat het dan opgelost is. Overigens om wat voor auto+bouwjaar gaat het? :)

Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 16:50

Daihatsue Cuore bouwjaar 2000

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 17:53

Ok ik heb even onder de motorkap gesnuffeld. De lamp doet het gewoon dus het lijkt toch in het contact of de bedrading te zitten. Vrees dat ik een afspraak moet maken bij de garage tenzij iemand nog een toverformule heeft voor iemand met zero sleutelervaring

RoyceMack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 12:21

zekering doorgefikt?

29032015 <3 // 19092015 <3

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 16:55

Dan zou ie het toch helemaal niet meer moeten doen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie