Mobiel gooit automatisch sim-kaart "eruit"

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

liiisette

Mobiel gooit automatisch sim-kaart "eruit"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-13 21:05

Hoi bokkers,

Een dik half jaar heb ik nu een samsung galaxy S4 en het beviel mij tot op heden zeer goed, tot een poosje geleden mijn mobiel bepaalde dagen had dat bij ieder wissewasje mijn mobiel vergrendeld werd door een beveiligings programma dat er na een update automatisch opstond en als ik hem ontgrendelde vervolgens de melding kreeg dat mijn toestel geen simkaart had, na het toestel opnieuw opgestart te hebben deed ie het weer en was het goed tot het weer gebeurde.
Dat probleem was in ieder geval na een bezoek aan de winkel verholpen maar ik was nog maar net de winkel uit en alweer gaf mijn telefoon aan dat hij geen simkaart heeft terwijl die er dus wel gewoon in zit en ik er niks aan veranderd heb. Gelijk terug gegaan en ze hadden een nieuwe sim kaart lezer besteld, deze is 2 weken geleden geplaatst maar helaas hij deed het nog steeds, vorige week moest ik toch naar de winkel dus gelijk ze hier weer naar laten kijken en volgens hun hadden ze geprobeerd 2 sim kaarten erin te stoppen en niks gemerkt maar helaas is het nog steeds raak. Gister en vandaag was het drama. Misschien is mijn verhaal wat warrig maar het gaat alsvolgt:

Mijn mobiel zit gewoon in mijn broekzak en als ik hem eruit haal zie ik opeens de melding dat mijn telefoon geen simkaart heeft, ik start mijn mobiel opnieuw op en hij doet het weer voor zolang het duurt, dit verschilt dus per dag want er zijn dagen bij waarbij hij het wel heel goed doet en soms ook niet. Het ligt er volgensmij ook niet aan dat ie in mijn broekzak zit want vanmiddag had ie het weer en nadat ik hem opnieuw opgestart had was ik bezig een berichtje te versturen en vervolgens gooit ie hem er weer uit.
Het ergste van dit verhaal is, is dat ik als mijn simkaart eruit ligt ik niet bereikbaar ben, ook niet voor noodgevallen etc. Hij heeft dan ook geen enkel netwerk met mijn provider. Het lastige is ook dat ik het niet merk, ik krijg geen melding dat mijn simkaart eruit is bijv, ik kom er pas achter als ik mijn mobiel pak om te kijken hoe laat het bijv. is.

Hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk, wie komt dit probleem bekend voor en wie weet raad?

Being happy doesn't mean everything is perfect. It means you've decided to look beyond the imperfections.

Sani

Re: Mobiel gooit automatisch sim-kaart "eruit"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:06

Wat ik niet uit je verhaal kan halen, heb je al een nieuwe simkaart bij je provider besteld en geprobeerd?

[o]

liiisette

Re: Mobiel gooit automatisch sim-kaart "eruit"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 11:40

Nee dat niet, dat is misschien wel een idee.

Being happy doesn't mean everything is perfect. It means you've decided to look beyond the imperfections.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie