Laptop maakt ineens harde geluiden, skype, help ??

Moderators: Muurp, Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Dani, Leo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mandy_89

Laptop maakt ineens harde geluiden, skype, help ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 22:16

Hallo allemaal.

Ik schrok mij net een hoedje! En laptop stond gewoon aan en ik zat rustig op de bank tv te kijken. Begint de laptop ineens harde geluiden te maken!

Loop ik erheen, staat er iets met skype, en heb maar op het rode telefoontje gedrukt want het bleef maar doogaan! Weet dat skype iets met bellen is, maar gebruikt dit niet en nooit geen skype gedownload en vraag me af hoe dit kan? En vooral hoe blokkeer je dit?

Iemand hier meer verstand van? Heb al op google gezocht maar kan er niets uit vinden.

Mandy_89

Re: Laptop maakt ineens harde geluiden, skype, help ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-13 23:35

niemand een idee? zojuist weer dat gedonder gehad, erg vervelend.

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:38

raar dat het er opeens opstaat als je hetzelf nooit gebruikt. als je der echt weer vanaf wilt kun je altijd naar je configuratiescherm gaan daar programma's en onderdelen aanklikken vervolgens skype opzoeken in de lijst en dan rechtermuisknop en verwijderen.

Some days just pass by and Some days are unforgettable We can’t choose the reason why
But we can choose what to do from the day after So with that hope, with that determination
Let’s make tomorrow a brighter and better day

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-13 18:20

Heb al wel gekeken bij programma's en onderdelen, maar skype staat er niet tussen.
Dus op de 1 of andere manier heb ik het er niet op staan, maar kan iemand blijkbaar wel via skype bellen op mijn laptop. Misschien dat het via de hotmail ook kan?

Die heb ik wel altijd aanstaan, maar ook alleen de mail.

nerina_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:39

Ik heb hetzelfde probleem, alleen heb ik Skype wel geïnstalleerd.
Die harde geluiden komen altijd als ik met mijn vriend Skype, en hij zegt dat het altijd stil is op zijn kamer. Soms hoor ik het geluid al na 10 min of na een half uur en soms helemaal niet... Bij andere vriendinnen heb ik het nog nooit gehoord.

Het geluid doet af en toe best zeer aan je oren. En ik hoop dat er een oplossing of een tip gegeven wordt. Het is namelijk echt irritant.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie