belachelijk hoge stroom rekening....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jumerenik
Berichten: 1101
Geregistreerd: 20-03-13

Re: belachelijk hoge stroom rekening....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:34

dat is even vervelend zeg....

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Re: belachelijk hoge stroom rekening....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:43

jeetje dat is erg vervelend.
fijn dat deze meneer nog een beetje mee werkte.
ik zou een klacht indienen over degene wie jou meterstanden heeft opgenomen aangezien bij hem de fout ligt.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:44

AdnerB schreef:
jeetje dat is erg vervelend.
fijn dat deze meneer nog een beetje mee werkte.
ik zou een klacht indienen over degene wie jou meterstanden heeft opgenomen aangezien bij hem de fout ligt.


Waarom moeten er altijd direct klachten ingediend worden? Het zijn ook maar mensen, die kunnen ook weleens n foutje maken...

senna21

Berichten: 11857
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:54

ydnew schreef:
zow...vandaag naar het kantoor geweest in Viseu. De man was gelukkig heel behulpzaam en heeft de boel eens goed bekeken. Blijkt helaas dat wij dit wel hebben verbruikt, alleen niet in zo'n korte tijd. De gene die eens in de zoveel tijd de meterstanden moet opnemen heeft een aantal keer een fout gemaakt bij het noteren en de verkeerde standen doorgegeven. Lekker is dat. Hebben wij dus 9 maand lang te weinig betaald en dat moet nu dus worden recht getrokken. Ik dus vragen of dat in delen kan want dit gaat niet helemaal lukken in een keer. Ja hoor, mocht in 3 keer.... dat lukt natuurlijk ook niet wetende dat onze gewone rekening ook flink omhoog is gegaan maandelijks en dan ook nog eens een dikke 200 erbij om dit te betalen...dat gaat echt niet lukken. Nu in 6 keer. minder kon echt niet. Naja we zien wel weer hoe we dat gaan doen. Ik weet wel dat ik de standen nu wel met regelmaat zelf ook blijf controleren.....


Heb je dit ook laten narekenen door een onafhankelijk iemand? 600 : 9 is nog steeds een behoorlijke ophoging van jullie maandlast (ongeveer het dubbele).

ydnew

Berichten: 1156
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Gramundes-Oliveira do Hospital.

Re: belachelijk hoge stroom rekening....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 23:11

in Januari zijn onze machines neer gezet, die niet veel worden gebruikt, maar achteraf is het wel wat bijzonder dat de rekening niet omhoog ging. Zijn flinke hout bewerkingsmachines op krachtstroom. Meer hobby en worden eens in de zoveel tijd wel eens gebruikt niet eens wekelijks, maar goed, ik hou de boel in de gaten.... we zullen het de komende maanden zien wat het wordt aan rekeningen. Ik ga verder geen klacht indienen, heb je niks aan, wordt er niet anders van. wel zou het netjes geweest zijn als ze dit wel even per brief hadden medegedeeld dat er wat was recht getrokken... maar dat is als...

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:14

Vjestagirl schreef:
AdnerB schreef:
jeetje dat is erg vervelend.
fijn dat deze meneer nog een beetje mee werkte.
ik zou een klacht indienen over degene wie jou meterstanden heeft opgenomen aangezien bij hem de fout ligt.


Waarom moeten er altijd direct klachten ingediend worden? Het zijn ook maar mensen, die kunnen ook weleens n foutje maken...

een foutje wel, ik vind dit een vrij grote fout.

als ik het goed begrepen heb is de fout zelfs een aantal keer gemaakt?

ydnew

Berichten: 1156
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Gramundes-Oliveira do Hospital.

Re: belachelijk hoge stroom rekening....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 23:59

Eens in de 3 maand wordt er gekeken wat er daadwerkelijk aan stroom is verbruikt. Dit is vanaf januari dus niet goed gegaan. Dus 3 keer..... Je hebt zeker gelijk dat dit een hele flinke fout is, maar ik had ook de stand beter in de gaten moeten houden. Als ik er iets mee zou doen om een klacht in te dienen dan kost mij dit heel veel uur..(gaat hier allemaal niet zo snel en je moet er weer een dag voor op pad) en ik schiet er toch niks mee op.... in april zijn we er weer vanaf! Ik mag toch aannemen dat de betreffende persoon wel op het matje wordt geroepen.

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 03:36

Hm wat onwijs vervelend dit soort dingen zo us er van mijn huisnummer een paar maanden op wat voor manier dan ook gebeld naar dure nummers van buiten af, hoe het kan geen idee. De boel laten blokkeren en geen last meer maar mocht wel betalen want er moest echt vanuit mijn huis gebeld zijn volgens hun,niet dus.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 12:26

AdnerB schreef:
een foutje wel, ik vind dit een vrij grote fout.

als ik het goed begrepen heb is de fout zelfs een aantal keer gemaakt?


Uiteindelijk is het natuurlijk makkelijk om naar iemand anders te wijzen maar je meterkast zit in je eigen huis, je krijgt de afrekening met de standen op papier (of digitaal) dus je kunt zelf altijd nagaan of het klopt. Dat je daar ZELF dan laks mee omgaat is je eigen keus. Dus de 'schuld' ligt in dit geval geheel bij TS zelf.

@ Ts, vervelend dat het verbruik niet goed is opgenomen de laatste maanden en nog vervelender is het dat het nu een harde les is. :(:)