Goedkoopste TV-aanbieder.

Moderators: Shanna, Dani, Murthul, Warboel, Berdien, Hanmar, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

alleirbag

Goedkoopste TV-aanbieder.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 10:20

Ik zie door de bomen het bos niet meer! Wat is nou de allergoedkoopste manier om thuis digitale televisie te ontvangen en een WIFI?? Ik hoef geen vaste telefonie. Bij wie 'zit' jij en wat betaal je per maand? Ben je tevreden?

Dniez

Re: Goedkoopste TV-aanbieder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 10:29

Wij hebben upc , alleen tv en internet geen vaste telefoon. 40 euro per maand.

ღ♥ღBarlo♥¤ღ♥ღ

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 10:36

Dat is heel erg afhankelijk van je locatie. Welke kabelaar is er bij jou in de buurt en wat voor "Snelheid op jouw adres" krijg je als je de postcodecheck doet op http://www.dds.nl en dan klikt op ADSL?

Overigens zit ik voor TV bij de lokale kabelaanbieder voor 14 euro per maand en voor internet bij Telfort, 50Mb/sec voor 26 euro in de maand.

Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 20:06

Oh, ik ben het al tegengekomen voor 24.00 in pakket, dus ik zoek ng even verder. Dank je wel.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:24

Het is bij mij een bewuste keuze hoor, ik kan je ook wel iets goedkopers vertellen maar dat kan alleen als je voldoende internetsnelheid kan krijgen op jouw adres (afhankelijk van lengte kabel naar de centrale). Dus doe die check even die ik aangaf ;)

Speed never has killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Één van de weinige bokkers die amper kan paardrijden, en dan ook nog eens een man is

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie