Laptop loopt vast, .swt map?

Moderators: Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Amaryllis, Dani, Leo, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sanned

Laptop loopt vast, .swt map?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 16:30

Hoi!

Ik ben op zoek naar een bokker (of misschien een twokker) die wat meer weet van computers dan ik. Ik heb geprobeerd het probleem te googlen, maar kwam niet veel verder.

Mijn laptop loopt telkens vast. Echt compleet vast, de muis beweegt niet meer, niks. Het enige wat werkt is hem uit zetten. Oh, en de batterij was ook leeggelopen vanmorgen toen ie in standby stond, terwijl hij met normaal gebruik altijd ruim 4 uur mee gaat.

Ik ben een beetje rond gaan kijken en kwam er achter dat mijn C drive bijna vol is... Beetje raar, want zoveel heb ik er niet op staan. Er is nog 14,6 van 161 GB beschikbaar...
Ook heb ik ineens twee program files mappen, eentje met (x86) er achter.
En in mijn gebruikers map staat opeens een map die .swt heet. Daarin staan de volgende submappen: lib > win32 > x86_64 en dan twee bestanden die swt-gdip-win32-4233.dll en swt-win32-4233.dll heten.

Iemand enig idee wat dit allemaal met elkaar te maken heeft en hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al een virusscanner gedaan, daar kwam niks uit. Ik ben nu aan het defragmenteren, maar wat ik op google tegenkwam lost dit het ook niet op.

Da Vinci (Van Gogh x Kigali) M1+3

Sanned

Re: Laptop loopt vast, .swt map?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-13 18:26

Niemand? :(

Da Vinci (Van Gogh x Kigali) M1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie