Gat in de weg en trillingen?

Moderators: Shanna, Dani, Murthul, Warboel, Berdien, Hanmar, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anouk_M

Gat in de weg en trillingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 01:56

Hoi bokkers,

Sinds vandaag zit er een gat in de weg waar ons huis aan staat. Het is plotseling gekomen, het viel me vanmiddag op. Het is een klinker weg en 1 klinker was echt aardig diep weg gezakt en die er omheen zit verzakt. Ik had er een foto van gemaakt en naar mijn man gestuurd zo van: was dit vanmorgen ook al? Volgens hem niet. Einde van de middag was het gat veranderd, je zag de andere klinkers er omheen ook wegzakken. Omdat het best gevaarlijk is hebben we de gemeente gebeld. Vanavond was er nog niemand geweest en omdat een scooter er flink over kan vallen hebben we de politie gebeld en die hebben iemand gestuurd om er een hekje omheen te zetten. Morgen komen ze he maken. Oke that's it. Zou je denken.

Wij liggen te slapen en zitten net beide rechtop in bed vanwege trillingen in ons huis, schrok me kapot!
Het is inmiddels gestopt maar ik vind het een beetje eng.. is dit toeval of kan dit samen hangen? Gat buiten is niet groter geworden ofzo..
Ging net even googelen en my god!! Dat had k beter niet kunnen doen!!! Ben al iemand met veel fantasie maar nu weet k zeker dat k van8 geen oog dicht doe!!!! Iemand dit ook eens meegemaakt? Wie stelt me gerust??

Just living is not enough. One must have sunshine, freedom and a little Vlinder♥

Anthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 02:03

Ik denk niet dat je huis zo neens door de grond zakt of zo. :P

Heel de straat zit hier vol met gaten, het is net offroad driving en ons huis trilt ook erg maar het staat er nog. :+

Wat vond je dan op google? :=

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 02:07

Nou ben ik toch wel benieuwd wat je op google vond :')

It doesn't matter if you're weak; if you struggle hard enough, you can make a miracle happen.

Anouk_M

Re: Gat in de weg en trillingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 02:29

Typte op google "ineens gat in straat" ofzo..
Maar het ging van verhalen over complete ingestortte wijken naar alien stories.. van alles waar k niet geruster van werd!!

Ben blij dat jullie denken dat het mee valt, had net al bijna in m'n pj met kids het huis ontvlucht :=

Just living is not enough. One must have sunshine, freedom and a little Vlinder♥

Veulen84

Re: Gat in de weg en trillingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 02:54

En toen kwam je plaatjes van complete sinkholes tegen :)

Gaten in straten zijn best normaal. Soms doordat heftige regen kuilen maakt in de onderlaag. Maar kan ook door een lekkende waterleiding zijn. Of een boomwortel. Of een gescheurde rioolpijp (maar dat ruik je denk ik wel) Best veel mogelijkheden.

Dat trillen hebben we hier ook geregeld als er iets zwaars van de drempel af stort. Dat dreunt gewoon door Mogelijk heeft iemand het hekje plat gereden en is er door gereden? (En is half zo eng niet als de keren dat hier een grote boot tegen de kademuur komt. Dan verschuift het hele huis een stuk heen en weer en alles kraakt.)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 07:33

Klinkt alsof de boel wegspoelt (kapotte leiding),dat kan ineens heel erg snel gaan.Gemeente laat zich van zijn beste kant zien :roll:

Zou straks nog even melde dat de straat redelijk snel aan het verzakken is.
Ik weet niet hoever het van de gevel is maar houd ook dat goed in de gaten.Als de boel daar ook gaat verzekken kan er schade aan het pand ontstaan en ben je nog verder van huis.

Sterkte :(:)

Wat is nu precies ME?Dan ben je toch alleen maar moe. -O- http://www.mecvs.net/module-ME_CVS_docs ... t.facebook Te Koop: recreatiemarathonwagen-pony-maat http://www.bokt.nl/markt/ad/450864/recr ... -pony-maat
Teken de petitie https://meisgeensolk.petities.nl/ hartelijk dank namens alle patiënten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie