Sony Vegas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FleurSandro

Sony Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 18:21

hallo bokkers!!

Ik heb gister eindelijk eens een goede filmcamera meegenomen om te filmen, toen ik terug was dacht gelijk een filmpje te gaan maken. Als eerste kreeg ik een melding dat hij niet kon openen :( dus ik zoeken op internet uiteindelijk een oplossing gevonden omdat hij .MOV niet kan afspelen dus toen alles naar .AVI omgezet maar het probleem nu is dat hij heel erg haakt! En dat doet hij ook bij andere afspeelprogramma's (quicktime, VLC player) ligt het gewoon aan de filmpjes (gefilmt met de Nikon 1) of ligt het aan het programma?
wie weet hier een oplossing voor/ wie kan mij helpen??

groetjes FleurenMien

Duimelotje

Re: Sony Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:23

Ik heb hetzelfde probleem als jij gehad. Heb toen veel dingen geprobeerd maar niets hielp... Uiteindelijk is de computer gereset en was vegas ook weg, ben ook zeker niet van plan om 't opnieuw te downloaden

FleurSandro

Re: Sony Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 18:25

al mijn filmpjes met de andere camera doen het altijd! en dan verwacht van goed beeld/kwaliteit van zo'n camara wel dat het gewoon afgespeeld moet kunnen worden zonder haperen....

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:27

FleurenMien schreef:
al mijn filmpjes met de andere camera doen het altijd! en dan verwacht van goed beeld/kwaliteit van zo'n camara wel dat het gewoon afgespeeld moet kunnen worden zonder haperen....

Ja op de ene deed ie het wel en op de andere weer niet. Mij viel uiteindelijk het hele programma nogal tegen...