Lock Button iPhone 5 kapot, garantie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saaaash

Lock Button iPhone 5 kapot, garantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 14:46

Hallo,

Sinds kort heeft de lock button, ofwel de aan/uit knop van mijn iPhone besloten het niet meer te doen. Ondanks AssiveTouch vind ik dit erg vervelend. Ik heb het toestel in februari bij T-Mobile online gekocht en hoe zit het met de garantie. Ik lees op internet dat je bij T-Mobile het toestel moet opsturen, vervolgens rekenen ze 36,- reparatiekosten en dan heb je nog niet eens een gemaakte telefoon. Anderen op internet zeggen dat je naar de Genius bar moet gaan in Amsterdam, dan krijg je een nieuwe/refurbished iPhone voor terug. In Amsterdam krijg je hem gelijk, bij T-Mobile moet je een paar weken wachten en ik kan mijn telefoon niet echt missen...

Heeft er iemand ervaring met toestelreparatie bij T-Mobile of Genius Bar?
Dus, what to do? ...

upendo

Re: Lock Button iPhone 5 kapot, garantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:47

Heb je een garantie afgesloten bij T-mobile? :)

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 14:48

upendo schreef:
Heb je een garantie afgesloten bij T-mobile? :)

Een verzekering of zo iets? Nee...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:49

Hmm.. Dan denk ik dat het het handigst is om even naar die gasten te stappen waar je meteen een nieuwe krijgt. Bij T-mobile krijg je anders waarschijnlijk geen vervangend toestel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:11

In het hele land zitten wel reparatiezaakjes, misschien dat eens onderzoeken. Heb even gekeken op de site van een reparateur hier in [***]; daar kost een nieuwe powerbutton voor de iPhone 5 49 euro. Kan me voorstellen dat het je dat bedrag wel waard is als je er vervolgens op kunt wachten en hem geen weken kwijt bent oid.

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:22

T-mobile kan een toestel indd ter reparatie aanbieden. Ben je hem indd wel even kwijt.
Een nieuwe powerbutton is (bij een ander "zaakje") inderdaad niet zo duur. Alleen of het dan goed gedaan wordt twijfel ik altijd over.