Meerdere advertenties marktplaats

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laptopmuis

Meerdere advertenties marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 15:18

Hallo

Ik plaats normaal alle konijnen in een aparte advertentie op marktplaats. Dit is gewoon overzichtelijker voor de lezer.

Maar nu viel me vandaag op dat slechts de laatst geplaatst advertentie in de rubriek komt te staan. De andere advertenties zijn gewoon niet zichtbaar, enkel als je klikt op 'meerdere advertenties van adverteerder'.

Is dit een nieuwe regel?
Kan hier niets over terugvinden namelijk....

Heb de vraag ook al aan de helpdesk gesteld, maarja.. daar krijg je niet zo snel een antwoord haha.

MarjoleinvdB

Re: Meerdere advertenties marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 15:23

Het kan soms een minuut of 10 duren voor alle advertenties er op staan. Kijk over 15 minuten nog eens (gewoon vanaf de homepage de goede rubriek opzoeken en verfijnen). Vaak zie je ze dan wel staan.

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 16:24

Ik heb ze vanmorgen om 9 uur geplaatst :P.
Ze staan nog altijd niet zichtbaar op de website, wel dus als je de naam aanklikt. Dan krijg je de hele rij met advertenties van ons alleen.

Ik zie dat dit bij andere ook het het geval is, dat maar één advertentie zichtbaar is.

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 15:29

Mijn antwoord terug:
Hartelijk dank voor uw bericht.

Onlangs is er een test gestart binnen bepaalde gratis rubrieken op Marktplaats ten aanzien van de volgorde waarin de zoekresultaten getoond worden. De test zorgt onder meer voor een betere balans tussen producten die opgehaald of verstuurd kunnen worden, tussen nieuw en tweedehandsaanbod, tussen de verschillende locaties van de producten en tussen veel en incidentele verkopers. Het totale aanbod op de site wordt hierdoor niet verminderd, maar u vindt juist een gevarieerder aanbod op de eerste pagina's. Hierdoor kunt u nog beter een goede deal sluiten.

Er verandert niets aan de werkwijze van de opvalmogelijkheden. Zo komt uw advertentie na het omhoog plaatsen, zoals gebruikelijk, bovenaan de advertentielijst te staan. Ook Admarkt Topadvertenties blijven gewoon zichtbaar op de bovenste posities van de pagina's in een rubriek.

Zoals bij elke wijziging op de site gaan we de komende tijd goed bekijken wat het effect is. We horen ook graag uw feedback. U kunt ons dit via het suggestieformulier laten weten.

Met vriendelijke groet,

Simone

Helpdesk medewerker

-----------------------------------------------
Hoop dat ze het terug veranderen, heb dus een slechte beoordeling gegeven van de nieuwe update.