Wie heeft er verstand van Tablets?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SSmonamiSS

Wie heeft er verstand van Tablets?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 11:56

Hallo,
Ik will met kerstmis mijn vriend verrassen met een tablet! Maar ik heb er geen verstand van welke nou een goed merk is.
Hij heeft mij vertelt dat hij een tablet wilde met een groot scherm! ik heb een Budget van ongeveer 200 euro.
Nou staan bij Media Markt deze Tablets als je op het grootste scherm kiest en de prijs tussen de 100 en 200 euro
http://www.mediamarkt.at/mcs/productlis ... ntainerId=

Heeft iemand zo een Tablet?

Alvast bedankt!

Kimberly

Hutcherson

Re: Wie heeft er verstand van Tablets?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:20

ik zou gewoon voor een samsung gaan. Een tablet moet gewoon snel en goed zijn en je hebt helemaal niks aan een tablet die geen toeren maakt. die ligt na 2 weken in de kast te verstoffen. Kun je beter iets meer uitgeven. kijk eens op marktplaats voor een samsung galaxy tab 2 10.0. je hebt m ook iin 7.0 inch maar die vind ik te klein. Je kunt ook kijken naar een galaxy note, das een telefoon en tablet in 1 zeg maar.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:20

Ik zou eigenlijk toch aan hem vragen wat hij precies wilt hebben. Anders heb je wellicht een hoop geld uitgegeven aan een tablet die hij niet wil hebben.

Ik heb zelf een galaxy tab 2 wifi 10 inch en een ipad 7 inch. Ik vind de samsung fijner. Met andere merken heb ik geen ervaring.

De tab2 is er voor ongeveer € 250,-

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:21

Tweakers.net kan je vergelijken misschien handig ?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:22

Royce, TS woont niet in NL, dus aan onze Marktplaats heeft ze niets.

Ik ben het wel eens met het advies voor Samsung. Leiver iets meer geld uitgeven voor een goed, dan een goedkopere aanschaffen die niet goed werkt.

SSmonamiSS

Re: Wie heeft er verstand van Tablets?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 20:50

Bedankt vor alle reacties!! Ik ga hier dan in de winkels om info vragen! Ik wil hem een mooi kado geven voor kerstmis en zijn verjaardag ineen !!